mandag den 12. maj 2014

Mors Dag

Glædelig mors dag til alle mødre - i går :o)

Jeg ved, at sådan en af de dage som Mors Dag er en af de dage der kan splitte folk. Der er dem som synes, at det er fjollet at mødre skal fejres én bestemt dag i stedet for at fejres alle andre dage, og at de hellere vil have blomster på en anden dag, i stedet for Mors Dag. Så er der også dem, som mest ser det som en undskyldning for at sætte lidt ekstra pris på sin mor og huske at give hende en lille ting, hviiiis man nu ikke er en af dem, som lige husker det så tit.

Jeg tilhører bestemt den anden del - jeg synes det er en skøn dag, og sætter stor pris på at fejre min egen skønne mor samt selv at blive lidt forkælet af mine børn ... eller dvs. af husbonden, for børnene fatter ikke så meget af det endnu ;o)

Derfor blev Mors Dag også fejret hos os i går. Vi fik lidt ekstra lækker morgenmad og jeg fik en skøn gave af hver af drengene og så gik turen til Randers for at spise frokost sammen med hele min familie. Det var en rigtig dejlig dag, og en af dem jeg sætter ekstra stor pris på, for der er jo ingen der kan sige, hvor mange af dem der bliver ...

Af drengene fik jeg det skønne "Mor"-krus fra Liebe, som husbonden fik sidste år til Fars Dag, og en skøn lille espresso-kop og underkop fra Pip Studio. Som man kan se på gaverne, er det heller ikke fordi vi går helt over gevind med store og dyre gaver, men nærmere en lille erkendelighed. Min egen kære mor fik en dejlig pyjamas af mig som jeg var heldig at finde til en god pris - faktisk så godt, at vi nu har matchende pyjamaser ;o)


Fik eller gav I gave/blomster i går?


4 kommentarer:

  1. Jeg fik et par Ecco sandaler af min kæreste og søn, efter graviditeten har mine fødder i den grad brug for kærlighed, så Ecco sandaler var spot on ;) Min egen mor fik også en Liebe kop der stod Bedste på og så lidt hjemmelavet pynt og begge dele var et hit :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, det var nu ikke så ringe med nogle gode sandaler :o) Jeg er lidt misundelig, for jeg ved godt hvad en graviditet (eller 2) kan gøre ved fødderne! Skøn gave til din mor også :o)

      Slet
  2. Jeg er helt i din lejr og synes det er en dejlig lille måde at påskønnesin mor. Fantastiske gaver du har fået :D De behøver jo ikke koste en formue og en lille blomst ville da heller ikke være at kimse ad, men fordi mine børns far ikke er vokset op med at denne dag fejres, så blev den det ikke rigtig herhjemme. Jeg fik kys og kram af ungerne og DET er bare det bedste på sådan en dag :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Kys og kram fra ungerne er helt bestemt det bedste - alle dage :o) Husbonden er heller ikke vokset op med at fejre det, men jeg har fået ham det påduttet - ja, og så elsker vi bare at give hinanden gaver, så det er dejligt med en ekstra anledning :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...