tirsdag den 29. juli 2014

Vinder af soja-kit!

Ih, sikke en masse skønne ferier der skal/skulle holdes rundt omkring. Der var mange der gjorde mig misundelig, men jeg har nu også haft en rigtig dejlig sommer, som der naturligvis kommer mere om på bloggen senere.

Tak til alle jer der deltog i min lille give away - og selvom jeg glemte at skrive det i mit oprindelige indlæg, så var det naturligvis min dessert der fik en lille opmærksomhed :o)

Jeg bad husbonden være lykkens gudinde og han valgte, at det skulle være kommentar nummer 17 der vandt præmien. Derfor er vinderen...



Mosekonen

Jeg sender dig straks en mail!


2 kommentarer:

  1. Ihhh Tusind tak. Jeg vil glæde mig til at tage det i brug og tak for din mail. Skulle i få lyst til at tage med på en tur jeg var på igår med min hund, kan i kigge forbi. Kan varmt anbefale området, hvis man er til Dansk natur, når det er bedst...synes jeg da selv :)
    http://mosekonefristed.blogspot.dk/2014/07/on-top-of-world.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt :o) Det ligner godt nok et skønt sted, men nok ikke lige et sted vi bare lige kommer forbi... men det skal med i overvejelserne :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...