mandag den 9. februar 2015

Pæn opbevaring til børnenes kreative sysler

Det er faktisk fuldstændig omsonst for mig at skrive dette indlæg, for "ingredienserne" er efterhånden købt for et par uger siden, så derfor kan det nok nærmest ikke kopieres. Men ikke desto mindre kommer det alligevel til lidt inspiration.

Jeg vil gerne være sådan en mor, der sørger for at gemme alle børnenes tegninger og andre småting. Så må de selv finde ud af, hvad de vil gøre med dem når de bliver ældre. Dog synes jeg godt det kan være svært at finde en pæn og praktisk løsning. Begge dele var Netto så søde at opfylde for nyligt, så jeg købte en kasse og et ringbind til hver dreng, og klistrede navn på i neon-klistermærke-papir fra Søstrene Grene og er faktisk ret glad for resultatet. Jeg endte med at få husbonden til at køre forbi og købe et par stykkere mere - en i lys, en i mørk og en i kobber til nogle af mine ting, for jeg synes det er ret pæne. Især taget i betragtning, at de var vældigt billige :o)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...