onsdag den 17. januar 2018

109. kage: Drip-cake i fine farver

Da husbonden skulle tilbage på arbejde efter Sofus' ankomst skulle han naturligvis have en kage med. Det er faktisk ret sjovt at se her på bloggen, hvordan min stil i kager har forandret sig over årene - eller i hvert fald hvad jeg lige har været i humør til/haft overskud til på det tidspunkt. HER er kagen, som han havde med, da Victor var blevet født og HER er kagen, som han havde med, da Felix var blevet født.


Men anyway, efter Sofus' fødsels gik jeg efter en lidt mere enkel kage at lave. For det er enormt meget hurtigere at lave en uden fondant m.m. Det er ikke meget drenget over denne kage, men jeg synes faktisk, at det bliver enormt fint - og meget feminin. Jeg mener at vi var ude i en helt klassisk - lyse bunde, skildpaddecreme (eksternt link) og hindbærmousse og IMBC.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...