tirsdag den 26. juli 2011

Blog-award til mig... :o)

Søde Agnethe har givet mig en blog-award, som jeg pga. juniors ankomst er blevet lidt forsinket med :o)


Reglerne for awarden er:
  1. Man skal linke til den man har fået awarden af.
  2. Man skal sende awarden videre til 5 bloggere der har færre end 100 faste læser.
  3. Man skal svare på 5 spørgsmål.

1. spørgsmål
Hvorfor begyndte du at blogge?
Jeg ved det faktisk ikke helt. Jeg blev først rigtig opmærksom på blogs for et par år siden da jeg begyndte at lave kager, og var på jagt efter inspiration og tips. Jo flere steder jeg lærte at kende, jo større blev min interesse for blogs, og så tænkte jeg på et tidspunkt at det kunne være et godt sted at "vise" mine kager frem, så derfor startede jeg min blog. Til at starte med var det meningen, at det kun skulle være en kage-blog, men jeg fandt ud af, at jeg ikke lavede nok kager til at det kunne holde bloggen i live for sig selv. Derfor valgte jeg på et tidspunkt at udvide med mad og det har så udviklet sig til den omgang rode-blog jeg har nu :o)

2. spørgsmål
Hvilke blogs følger du?
Som kan ses i min blog-roll, så læser jeg mest kage- og mad-relaterede blogs. Eller dvs. blogs som har mad og kage som gennemgående tema, men tit er de så meget mere :o) Dog læser jeg også en del mode-blogs, men ikke sådan "officielt" da jeg bestemt ikke er mode-stærk :o)

3. spørgsmål
Favoritfarver?
Pink/lyserød... og sort :o)

4. spørgsmål
Favoritfilm?
Uh, den var straks værre! Jeg elsker film, og ser temmelig mange. Jeg kan lide mange genrer, men er nok alligevel mest til tøse.film... Jeg har svært ved at vælge kun én, så jeg må nævne 3: Phantom of the Opera, Bridget Jones' Diary og Sense & Sensibility :o)

5. spørgsmål
Hvilke lande vil du besøge og hvorfor?
Altså, jeg kan altid klare en tur til England, jeg har været der MANGE gange, men kan altid klare en omgang mere. Desuden vil jeg vildt gerne til Rom - smuk by, pizza, pasta og italiensk is, what's not to love? Men min helt store drøm er engang at komme til USA (det bliver dog lidt svært, når jeg hader at flyve!) og se det hele :o)

... og nu til det jeg absolut bryder mig mindst om ved blog-awards - hvem jeg skal give den videre til... jeg synes dog, at jeg har set den så mange steder, at jeg vil vælge at give den videre til dem, som har lyst til at være med... sorry, at jeg ikke sætter navne på :o(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...