tirsdag den 8. april 2014

Svansø: Blanding til Stenalderbrød

For nogle uger siden fik jeg tilsendt en pose af Svansø's "Blanding til Stenalderbrød", som jeg endelig har fået afprøvet. Jeg har før bagt stenalderbrød og er ret stor fan! Det smager skønt, mætter godt og har lang holdbarhed. Det er smækfyldt med kalorier, men også med sunde fedstoffer og god protein.


Posen, som koster 29,95, består af græskarkerner, hørfrø, sesamfrø, solsikkekerner, mandler og hasselnødder. Så det eneste der skal tilsættes er 5 æg, 2 tsk salt og 1 dl olie. Jeg tilsætter dog kun 1/2 dl, da jeg ellers synes det bliver for fedtet!

Du kan selvfølgelig uden problemer gå ud selv at købe de forskellige frø og kerner og sikkert gøre det billiger pr. brød, men jeg er STOR fan af denne lette løsning, for selvom jeg godt kan lide alle mulige slags frø og kerner, så ender jeg altid med at stå med en halv pose et eller andet, som jeg ikke kan finde inspiration til at bruge. Så for at minimere evt. madspild er denne skønne pose en super løsning :o)


 Jeg har fået tilsendt posen med henblik på denne test,
men ord og holdninger er naturligvis mine helt egne



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...