tirsdag den 16. september 2014

Vindere af biograf-billetter

Beklager det sene tidspunkt disse vindere bliver annonceret på, men sådan kan det gå ;o)

Tusind tak til alle, der har deltaget - jeg har da fundet ud af, at jeg snart skal prøve Butter Chicken! Tak også til Nordisk Film, som har sponsoreret præmierne.

Jeg har nu trukket 2 vindere via Random.org, og den første som blev udtrukket og dermed vinder 2 fribilletter og godter er:



Frk stoffer!

Vinderen af 2 fribilletter er:
Natascha!

Der er ingen af de 2 vindere, som har opgivet en mailadresse, og derfor kan jeg ikke komme i kontakt med dem. Derfor skal I selv melde jer og skrive en mail til mig på camillamhj @ gmail.com

Hvis jeg ikke hører fra de 2 vindere inden torsdag morgen, trækker jeg nogle nye!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...