tirsdag den 11. juli 2017

En lille, gammel nyhed - og endnu en genoplivning af bloggen

Jeg har simpelthen bestemt mig for at forsøge (endnu en gang) at genoplive bloggen. Jeg savner den lidt, og selvom jeg både mest læser og skriver på instagram, så er der nu alligevel noget rart ved blogs. Jeg er dog som altid i tvivl om hvorvidt jeg kan holde dampen oppe, men jeg har bestemt mig for at prøve, om ikke andet, så fordi jeg på en måde har fået lidt tid til overs...


Jeg kan nemlig fortælle, at jeg i dag har 2 uger til termin med lillebror - ja, det er rigtigt - dreng nr. 3 melder snart sin ankomst. Det var ikke planlagt at vi skulle have flere, men da det ligesom var sket, var der ikke så meget at gøre. Jeg kan slet ikke overskue hvordan det skal blive med 3 drenge i huset... de 2 der er her nu har nok at gøre med at skændes det meste af tiden. Noget som gør både moren og faren fysisk og psykisk trætte!




9 kommentarer:

  1. He he, ja nogen gange kommer der en skæbnebeztemt baby, hos os hedder han Peter ����. De skændes også her, men er samtidig hinandens bedste venner, ingen andre end de selv skal gøre den anden noget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, skæbnen er nogle gange en sjov en :) Jeg synes heldigvis det er blevet en smule bedre på det seneste, så der er håb forude!

      Slet
  2. ❤❤❤❤ glæder mig til at læse dine ord igen! Vi må snart ses!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det skete så vist ikke helt alligevel :) Men ja, lad os snart ses igen!

      Slet
  3. Stort tillykke. Jeg er selv mor til 3 drenge (vi skulle jo lige se om vi kunne lave en pige 😂) Valdemar på 7 og Villads på 2,5 og Vester på 9 måneder ❤

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - og i lige måde! Ja, det skulle vi nok også, men nu må jeg nok erkende at det aldrig kommer til at ske med en pige :)

      Slet
  4. Haha, åh, det er da også lige om lidt i bliver til 5 :D Fedt du er tilbage. Og hey, du ringer bare - jeg lover at agere lege onkel og lytte efter sovende børn børn mens i smutter i bio... især hvis lønnen består af kage fra din hånd ;)

    - a

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt - det vil jeg skrive bag øret, hvis du gerne vil kureres fra at have børn :D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...