torsdag den 14. december 2017

Vind "Majas Kager"

Præmien er sponsoreret af Politikens Forlag

VINDEREN ER FUNDET - DET BLEV EN INSTAGRAM-DELTAGER SOM VANDT. SE EVT. VIDEO PÅ INSTAGRAM.

TAK TIL ALLE DER DELTOG :o)

I anledningen af julen har jeg en lille give away, hvor du kan vinde den skønne nye kogebog af Maja Vase "Majas kager" som er et overflødighedshorn af lækre opskrifter - se evt. min anmeldelse her. Derfor spurgte jeg Politikens Forlag om ikke jeg måtte have lov at forære et eksemplar væk, og det måtte jeg heldigvis.


Denne lille give away foregår både her på bloggen, og på instagram, så hvis du deltager begge steder, får du 2 lodder i puljen. 

Alt du skal gøre er at skrive en kommentar, hvor du fortæller hvad du glæder dig mest til denne jul. 

Jeg trækker en vinder d. 22. december. Bogen når nok ikke frem inden jul, men forhåbentlig inden nytår, så du har muligheden for at lave de smukke kransekage på nedenstående billede til nytårsaften :o)


19 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at finde ud af om vores lille spire bliver inde i maven eller kommer ud og holder jul med os. Derudover glæder jeg mig til at være værter for juleaften for første gang :)

    SvarSlet
  2. Helt ærligt, så glæder jeg mig bare til juleferie og nærvær med min dejlige familie.
    Glæder mig enormt meget til juleaften og vil nyde at se mine børn pakke gaver op.
    Glæder mig også til 1. Juledag, hvor den står på nattøj hele dagen, hvis man har lyst til det.

    blomsthamster@gmail.com

    SvarSlet
  3. Glæder mig til en masse fridage hvor vi har tid til at hygge og bare være sammen som familie.

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig til at være sammen med min farmor og drikke hendes hjemmelavede gløgg ved min farfars grav på juleaftensdag. En fast og hyggelig tradition!

    SvarSlet
  5. Jeg glæder mig til at fejre julen sammen med det meste af min familie. Hvad jeg ikke glæder mig til er at fortælle dem at min kæreste (nu ex) flytter fra mine døtre og jeg mellem jul og nytår.
    Vi har været sammen i seks år, og desværre er kærligheden død fra hans side. Måske bogen kunne sætte et smil på mine læber igen.

    SvarSlet
  6. Glædelig 14.december til du og din skønne familie:-)
    Åh jamen sikke en dejlig gave, jeg er ligeså vild med Maja Vases kager som med dine:-)
    Jeg vil gerne prøve lykke og bage til min datter som har kræft og som livet er en kæmpe udfordring for.
    I julen skal jeg hygge om min datter, give hende hvile og ro, god nærende mad og juleguf, give hende massage og pleje hende og håbe Gud holder hånden over hende.
    Vi skal ikke ud at jule eller holde stor forsamling, det tåler hun ikke, så vi skal hygge i ro og mag og nyde den stille julefred.
    Håber du får en fantastisk julemåned med dine skønne børn, der er jo altid gang i den og så skal du jo nok bage spændende ting og sager som altid:-)
    Hilsner herfra.

    SvarSlet
  7. Til min mors julemad. Den bedste i verden!!!

    SvarSlet
  8. Sikke en dejlig præmie <3

    Jeg glæder mig til at være sammen med mine kære, men også at min veninde har ferie fra job, så vi kan ride nogle lange skønne ture sammen på vores heste

    SvarSlet
  9. Mest af alt glæder jeg mig til at julens fred og ro forhåbentlig vil sænke sig over vores lille famile.
    Glædeli jul ������

    SvarSlet
  10. Dejlig bog, som kunne være lækker at eje.
    Jeg glæder mig til at holde fri med min lille familie, så der er god tid til at hygge, slappe af, spille brætspil, nyde dejlig mad og se en god film :-)

    SvarSlet
  11. Jeg glæder mig til fri med min familie, sove længe, spise lækker mad, julekirke med A, at se dem omkring med pakke gaver op og at gå om juletræet. Alt hvad jeg gik glip af, da jeg var på job juleaften sidste år (:

    - K

    SvarSlet
  12. Jeg glæder mig til at fejre jul med mine to drenge på 6 og 8 - sidste år var de hos deres far.

    SvarSlet
  13. Jeg glæder mig til at holde julen sammen med min dejlige familie (mad og to børn). En helt traditionel jul med det der hører til af mad og hyggelig kom-sammen. Forhåbentlig kommer der noget sne så vi kan komme på kælkebakken (man har jo lov at håbe ;-)).
    Mange skønne julehilsner til dig og din familie.

    Mvh Gitte Kristensen

    SvarSlet
  14. Jeg glæder mig allermest til bare at slappe af og lave ingenting i nogle af dagene mellem jul og nytår. Jeg synes (igen), at det har været et travlt efterår.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  15. Jeg glæder mig til juleferie og nærvær med min dejlige familie. Og til for første gang at fejre jul i min brors nye hus.

    SvarSlet
  16. Jeg glæder mig til at være sammen med min familie. Især mine to niecer, som det er alt for længe siden vi har været sammen med. Hvis jeg vinder, skal yngste niece have bogen - hun er mega fan af Maja Vase.

    SvarSlet
  17. Ej jeg bliver da nødt til lige at deltage her, selvom jeg har skåret sukkeret fra, så kan jeg jo ikke stå for en kagebog!
    Jeg glæder mig allermest til, at vi i år skal fejre julen hjemme i trygge rammer og at vi for første gang får besøg af mine forældre juleaften! Det bliver skønt!

    SvarSlet
  18. Jeg glæder mig til at pynte juletræ "Disney-style". Mine tvillinger på 3½ er HELT med på hvad julen handler om i år. Jeg glæder mig også til dovne juledage hvor vi ikke skal nå noget. Og til mine store bonus-børn kommer til os efter jul med deres mor. Og så glæder jeg mig til at bage med min bonusdatter - vi skal nemlig stå for desserten nytårsaften. Så Majas kager ville være et mere end velkomment indslag :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...