søndag den 19. april 2015

Ninjago Cupcakes

For næsten 14 dage siden blev min venindes dejlige dreng 5 år. Da han blev 4 havde han ninjago cupcakes med i børnehave (lavet af en anden veninde) og det ville han også have i år! Jeg blev spurgt om jeg ville lave dem, og det ville jeg naturligvis gerne :o)

Han var meget bestemt med, at der skulle være røde, sorte, blå, guld og titanium, så det måtte jeg jo kreere og resultatet var egentlig ganske tilfredsstillende, hvis jeg selv skal sige det :o) Selve kagen var bare en gulerodscupcakes (-nødder) med en lille smule cream cheese frosting på toppen til at få hovederne til at sidde fast.

Det forlyder, at fødselaren var meget begejstret og så er jeg også begejstret :oD

4 kommentarer:

  1. Åh, jeg kan godt forstå de faldt i god jord - de er bare rigtig drengeseje! Er sikker på man bliver ekstra god til kampsport af at spise sådan en B-)

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nemlig totalt drengeseje :o) Uden tvivl hjælper det ens ninja evner at spise sådan en fætter ;o)

      Slet
  2. Hvor er du sej! :-D de er da bare for über cool! :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...