søndag den 1. maj 2016

1 in 700

1 ud af 700 børn, som fødes i verden har en spalte. Det gør disse børn til dels unikke, og til dels meget almindelige.

Som alle, der læser med på denne blog ved, så er børn født med læbe-ganespalte en af mine hjertesager. I USA er der en charmerende ung mand,  Zack - som selv er født med en spalte, der gerne vil rejse verden rundt og tage en masse billeder af børn, unge og voksne med spalter. Jeg synes det er et fantastisk spændende projekt og har derfor også doneret en lille sum penge til hans sag.

For at yde en smule mere har jeg også bestilt en t-shirt til Victor HER, hvor overskuddet også går til rejsen. Det er tæt på 15 år siden jeg sidst har bestilt en vare i USA, og selvfølgelig røg den i tolden (!), men det var alle pengene værd, så jeg blev naturligvis nødt til at få taget lidt billeder af ham i den :o)

Han fik i øvrigt lov selv at bestemme farve på både t-shirt og tryk og er også selv MEGET begejstret for den.

Skulle nogle have lyst til at følge med i projektet kan man gøre det HER

og skulle man have lyst til at donere en skilling, kan det gøres HER








4 kommentarer:

  1. Det er en super god måde at støtte op om en sag på og det betyder ekstra meget når det står en nær! Og så er det jo tilmed en skøn t-shirt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo det - det kan du nok også nikke genkendende til. T-shirten er super fin :o)

      Slet
  2. Well done Camilla and Victor. A truly good cause to support. Farmor.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...