mandag den 30. maj 2016

Gode og dårlige ting: Del gode

Lad mig starte med at optagere på de dårlige ... nu har Mini sgu også fået skoldkopper!!!

Nå, men til noget meget, meget bedre. Jeg har nemlig fået nyt job!! Jeg har været på mit nuværende jo siden sidste forår, og jeg har i det store hele været rigtig glad for det, bortset fra arbejdstiderne, som har været meget svære at få til at hænge sammen i min lille familie. Jeg har arbejdet mandag til fredag fra 9-17 og så en del lørdage.

Men nu har jeg simpelthen fået mig et andet arbejde - ja, rent faktisk mit drømmejob! Det er simpelthen det job jeg har ventet på de sidste 7 år. Det er samme sted, som jeg blev udlært som handelsassistent, men hvor finanskrisen ramte og jeg derfor ikke kunne blive. Endelig er der blevet en plads igen og endelig er det min! Jeg glæder mig sindsygt meget, men håber bare at jeg og jobbet kan leve nogenlunde op til hinandens forventninger :o) Jeg kommer til at arbejde sammen med den samme dejlig kvinde, som stod for min oplæring i sin tid, og jeg får nogle meget bedre arbejdstider, så selvom vi skal lave om på vores hverdag, så bliver det skønt at få tidligere fri. Nu kan jeg faktisk komme med drengene til gymnastik, lave aftensmad til familien og komme til diverse møder ifm bestyrelsen i børnehaven. Åh, det bliver godt!

Ja, faktisk er jeg så optimistisk, at der måske også bliver tid til at blogge igen!!!


4 kommentarer:

  1. Wuhuu! Tillykke med drømmejobbet! Det er for fedt :-)

    SvarSlet
  2. Endnu en gang kæmpe stort tillykke med jobbet søde! Er så glad på dine vegne og godt at de endelig fik øjnene op derude! Kram

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...