fredag den 27. maj 2016

Gode og dårlige ting - del: dårlig

Jeg har et par gode ting jeg skal have berettet om her på bloggen, for folk som ikke følger mig på Instagram, måske endnu ikke, men der er også knap så sjove ting, og bare for at få det overstået, så nupper jeg den dårlige del først...

Vi har været ramt af skoldkopper i det lille hjem, hvor Junior var fuldstændigt plastret ind i knopper. Mini er indtil videre gået fri, men mon ikke det kan nå at komme endnu. Til gengæld skete der forleden dag noget meget uforventet ... Jeg (ja, undertegnede!!!) har nemlig fået skoldkopper!!! Jeg var i den grad chokeret over det, og må da være ærlig at indrømme, at jeg aldrig har overvejet om jeg havde haft det som barn. Jeg er heller aldrig blevet spurgt om det under mine graviditeter, men det viser sig jo i hvert fald nu, at det var ikke tilfældet.

Der er rigtig mange som har "tvivlet" på mig, men jeg blev faktik podet hos lægen, og der var ingen tvivl ... jeg har simpelthen i en alder af næsten 39 år fået scoret mig en børnesygdom!

Nedenfor ses min smukke dreng, da han var allerværst ramt. Stakkels pus :o( Men jeg kan afsløre, at jeg ser næsten nogenlunde lidt slem ud ;o)


3 kommentarer:

  1. Øv at I er ramt her i det smukke vejr.
    Min mors veninde havde røde hunde 4 gang, også en gang som ung og en gang som voksen.
    Føler med jer.
    God bedring.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Ja, det var ikke en sjov omgang!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...