søndag den 11. december 2011

Sur baby billigt til salg ;o)

Lige i disse dage er junior billigt til salg... han har fundet ud af, at I stedet for at sove om natten når han har spist, så er det meget bedre at være vågen i op til 2 timer! Det er jo bare så lidt, hvad man har brug for på det tidspunkt! Jeg ved godt, at nogle forældre kæmper meget med natteroderi, men junior har altid været god til at sove om natten, hvilket han bestemt ikke er i disse dage! Det mest utrolige er, at i forrige weekend sov han 11 timer i streg 2 nætter i træk, så jeg troede faktisk at jeg skulle til at sove hele natten, men hvor han dog er vendt på en tallerken!

Det er også derfor det ikke går så hurtigt med at blogge, for jeg er simpelthen helt smadret og har intet overskud :o( Junior - den lille mås med ører - han er ligeglad :o)

6 kommentarer:

  1. Uha, husker det kun alt for godt... selvom min yngste er 16 år nu, kan jeg STADIG huske, at hun var over 3 år gammel, før hun sov igennem om natten!!! Kors mand, hun var også billigt til salg ;-) men lækker, det er han nu alligevel ;-))

    SvarSlet
  2. Du siger bare til hvis du skal bruge en barnepige, så du kan få lidt søvn - jeg kommer gerne og underholder ham nogle timer :-)

    Skønt billede btw :-)

    SvarSlet
  3. Hej med jer.
    Vi vil gerne købe ham og vi skal ikke have noget for det.Hvor er det et skønt billede.
    Hilsen far & mor.

    SvarSlet
  4. Han må meget gerne komme hjem til mig og bo, for hvor ser han dog dejlig ud. Mine piger vil knuselske ham.

    han skal nok finde sin rytme igen - bare rolig, ting tager desværre tid - nogle tager bare lang tid ;-)

    Jeg kommer nok i samme situation til næste år, når vores lillebror kommer til verden.

    Ha' en dejlig dag.

    Hilsen Stine

    SvarSlet
  5. Kristine - tak for tilbuddet, men husbonden siger nej ;o)

    Kirsten - uh, 3 år! Det er da ikke til at bære... Jeg håber ikke at det tager 3 år her, men nu må vi se :o)

    Helle - tak for tilbuddet, men det er bare ikke det samme at sove om dagen... det er min nattesøvn jeg mangler :o)

    Mor & far - tak, jeg skal overveje det ;o)

    Stine - tak for tilbuddet, men husbonden siger stadig nej ;o) Jeg håber også at rytmen kommer tilbage! På forhånd held og lykke med lillebror næste år :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...