tirsdag den 8. oktober 2013

63. kage: 18 års fødselsdag

Min søde, dygtige og smukke nevø blev 18 år i sidste uge. Han er den ældste af min nevøer og jeg kan SLET ikke forstå, at han allerede er 18!

Jeg havde et ret tætpakket program i sidste uge, med Lyserød Lørdag osv., så det blev ikke til verdens mest spændende kan han fik til sin fødselsdag. Men kage skulle der nu alligevel til :o) Jeg synes tit det er svært at finde på et godt design til kager til drenge, hvor der ikke er et oplagt tema, men jeg synes alligevel at denne blev meget pæn, selvom den var lidt simpel :o)

Kagen indeholdte:

Lyse lagkagebunde
Jordbærmousse
Lys chokolademousse
En fransk smørcreme, som dog bestemt ikke var særlig god!
Fondant



6 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet fin Camilla :D Se jeg havde jo formenligt valgt den modsatte grøft og gået totalt sjofel på den kage, men det kommer jo selvfølgelig også an på hvordan modtageren er... Håber i hvert fald at den bragte lykke og mums nu har jeg også lyst til kage!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o)

      Jeg tror ikke at min nevø ville være helt vild med en sjofel kage - det tror jeg, at han er lidt for genert til. Desuden var det jo sammen med hele hans familie, og der ville nok også være nogle der imellem, der ville have svært ved at se det sjove ved en sjofel kage ;o)

      Den bragte heldigvis stor lykke!

      Slet
  2. Den er da blevet rigtig flot!!! Tænk, at have en moster, som laver sådan en fin kage til ens fødselsdag <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Ja, han er en heldig ung mand, hva'? ;o)

      Slet
  3. Simpel kan også sagtens være fantastisk. Uhmm får lyst til kage

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Ja, det behøver ikke altid at være kompliceret :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...