søndag den 16. januar 2011

Vafler... yum!

Det er egentlig ret sjældent at vi har tid/overskud til det helt store morgenbord. Men pga. sygdom hos vores venner, som skulle have været på besøg, blev denne weekend pludselig helt fri. Derfor blev vi enige om at få vafler til morgenmad. Nu er jeg komplet "waffled-out" men de smagte nu ret godt. Jeg brugte den opskrift som hører til vaffeljernet og tilføjede et par håndfuld blåbær. Ovenpå fik vi syltetæj, lemoncurd eller sukker og lime


Ellers tror jeg at i dag skal bruges på lidt tøjvask og en ordentlig oprydning i fryser og køleskab. Vi to mennesker har et stort Amerikaner-køleskab, men alligevel er det altid totalt stoppet - jeg forstår ikke hvordan???

8 kommentarer:

  1. Åhh Camilla, hvor ser de gode ud - jeg tror jeg må anskaffe mig et vaffeljern :-)

    Jeg ville ønske vi havde et amerikanerkøleskab - vi er også 2 mennesker og mangler ALTID plads....

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Øj hvor ser det altså max lækkert ud søde! Altså hvis du nogensinde har lyst til at starte en café eller lignende op sammen, så siger du bare til! Så kan vi lave en i Nørresundby ;)

    Synes det er skide snyd, i har sådan et stort køleskab, jeg har ikke plads til mine kager i det gnalling af et køleskab vi har fået herovre og SAVNER mit gamle :( Men hvis du får brug for at få ryddet ud i skabet, så kan jeg da godt komme og "shoppe" igennem hos dig ;)

    Knus Agnethe

    SvarSlet
  3. Hej Birthe,

    jeg var ellers sikker på at en køkken-skriver som dig havde et vaffeljern? I dag smed vi det ind på spisebordet og lavede dem mens vi spiste - det fungerede super.

    Ih, ja jeg elsker også mit amerikaner-køleskab. Jeg kan huske at flere spurgte hvorfor vi dog skulle have sådan et stort et - men det er SLET ikke for stort :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  4. Hej Agnethe,

    Det er sjovt du siger det - jeg synes virkelig der mangler en café i Nørresundby, men spørgsmålet er naturligvis om markedet er der... det synes jeg i hvert fald :o) Så det kunne da være at vi skulle overveje det :o)

    Tro mig - jeg elsker mit køleskab, bare det at jeg har plads til en hel hylde i både køleskab og fryser kun til kageting synes jeg er rigtig dejligt :o)

    Men stakkels dig, at du har et mini-køleskab :o(

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  5. Hej Irene,

    det var også en lækker omgang :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  6. Nope, lige netop et vaffeljern har jeg ikke - men der er nu mange ting jeg ikke har ;-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  7. Hej Birthe,

    det kan man bare se... til gengæld ved jeg at du har en ismaskine, og hold da fast jeg er misundelig :o) Sådan en bliver jeg også nødt til at få en dag!

    knus
    Camilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...