torsdag den 12. april 2012

Påskeæg

Da Odense Marcipan jo var så søde, at sende mig en lille påskehilsen, så tænkte jeg at det ville være nærliggende at lave nogle påskeæg og tage med til påskefrokost hos svigerfamilien. Som sagt, så gjort. Det blev til 2 slags:


Marcipan, nougat blandet med lakridspulver og overtrukket med hvid chokolade. Pyntet med sort krymmel og lakridspulver (MUMS!)

Nr. 2 var ikke noget jeg havde tænkt videre over, men jeg syntes at 1 slags var lige i underkanten at tage med, de indeholdte: marcipan æltet med jordbærsirup fra Kroghs Specialiteter (som jeg jo købte på FoodExpo, og som jeg eeeelsker) overtrukket med lys chokolade og pyntet med frysetørrede jordbær.
De var desværre ikke helt så smagfulde som jeg havde håbet, men smagte alligevel dejligt - jeg skulle nok måske have haft smidt lidt af de frysetørrede jordbær ind i også, men det må blive en anden gang :o)

Som sagt var marcipanen og nougaten fra Odense Marcipan, og jeg må sige - de holder altså stadig 100 :o)

2 kommentarer:

  1. Mums marcipan, nougat og lakrids kan da kun være en god kombination :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var en super lækker kombination :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...