mandag den 25. februar 2013

Den første vinder af en Picnic-kurv er...

Så er tiden kommet til at udnævne den første vinder af en lækker picnic-kurv fyldt med Santa Maria lækkerier.


Jeg fik mine søde forældre til at nævne et tilfældig tal mellem 1 og 61 og vinderen blev...

Stephanie.

Stort tillykke, jeg sender dig straks en mail :o)

Konkurrencen kører jo videre til at trække en ny vinder d. 10. marts, så husk stadig at melde dig til, hvis det ikke er sket endnu HER

Husk desuden Santa Marias egen konkurrence, hvor du kan vinde 1000,- hver uge til en lækker pizza-fest HER

Tak til alle deltagere indtil videre, og held og lykke til næste trækning :o)

2 kommentarer:

  1. Hej Camilla!

    Har du en mail, hvor man kan kontakte dig? :-)

    Fortsat rigtig god dag!

    /Søren
    FriendFood

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Søren,

      hvis du klikker på "vis hele min profil" så dukker den op. Men ellers kan du fange mig på camillamhj(a)gmail.com

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...