lørdag den 23. marts 2013

Velkommen til kvarteret :o)

Dagen i dag startet med den sødeste gestus. Selvom det efterhånden er et par måneder siden vi flyttet ind i vores nye hus har vejret ikke rigtigt været til nabo-snakkerier, da der har været sne og kulde det meste af tiden. Men her til morgen ringede vores nabo på og gav os denne fine påskeblomst, og ønskede os velkommen til kvarteret. Det var husbonden der åbnede, men så vidt jeg kunne forstå, sagde hun også at hvis vi manglede noget eller havde brug for noget hjælp skulle vi bare sige til :o)

Det er så dejligt at være flyttet til et kvarter, hvor der er søde og hjælpsomme mennesker, og det gør det nok heller ikke værre, at det er lidt af et sølv-/guldbryllupskvarter.

Men nu ved jeg da, hvad der skal på bordet på torsdag når hele min familie kommer til påskefrokost :o)



14 kommentarer:

  1. Ej hvor er det sødt! Det er altid dejligt med gode naboer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er bare SÅ sødt gjort :o) Jeg tror gode naboer er uvurderlige, men jeg tror til gengæld også at mange ikke kender deres naboer så godt

      Slet
  2. Det var da super sødt af dem! :D Der er intet som en god velkomst og hvor er det en smuk dekoration! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig super sødt gjort :o) Jeg har aldrig oplevet at få sådan en velkomst før, men det varmede super meget :o)

      Slet
  3. Sikke en fin lille gestus!

    SvarSlet
  4. Sikke en fin velkomst! Uff jeg glæder mig til, at det engang bliver miiiig :D

    SvarSlet
    Svar
    1. En SÅ fin velkomst :o) Jeg kan godt forstå du glæder dig, men jeg har nu ikke oplevet det før nu :o)

      Slet
  5. DEt lyder som et dejligt kvarter, I er flyttet til. Det gør jo at man lige føler sig lidt mere velkommen og hjemme

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et skønt kvarter vi er flyttet til! Vi er bare så glade for at være her, og føler os enormt meget hjemme :o)

      Slet
  6. Ej, hvor lækkert med så skønne naboer :) Kunne være jeg skulle til, at flytte ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig super skønt med gode naboer :o) Hihi, jeg tror nu ikke det skal være katalysator for en flytning ;o)

      Slet
  7. Skønt med sådanne naboer:-) Det gør bare en stor forskel, når det naboer som man kommer godt ud af det med med...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved jo i hvert fald også fra jer, at det er rart med nogle gode naboer, så jeg håber lidt, at vi kan være ligeså heldige :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...