søndag den 1. marts 2015

74. kage: Prinsessekage med krone

I forrige weekend holdt min søde genbo 1 års fødselsdag for sin mindst ligeså søde datter. Jeg har nævnt det før, men vi kendte ikke rigtigt vores genboer, men vi kom så i mødregruppe sammen, og det er jeg rigtig glad for. Det er nemlig nogle søde mennesker, og så er det jo dejligt at de bor lige på den anden side af gaden :o)

Nå, men jeg var blevet spurgt om jeg ville lave en kage og det ville jeg naturligvis gerne. Vi blev enige om, at den gerne måtte være lidt prinsesseagtigt, så det blev den! Jeg skal jo benytte mig af muligheden, når jeg skal lave en kage til piger og kan gå all-in på lyserød og sådan :o) Det var bare en lille kage, men jeg var ret tilfreds med resultatet.

Mor, far og gæster var vist heldigvis også ganske godt tilfredse :o)


Kagen indeholdte:
Lyse lagkagebunde
Mørk chokolademousse
Hindbærmousse 
smørcreme med hvid chokolade
Fondant

4 kommentarer:

  1. Kære Camilla. Jeg er den heldige mormor, der i lørdags smagte din fantastisk flotte kage. Du er en sand mester til både smag og styling. Sig til Line hvis du på et tidspunkt mangler en hue eller lignende til en af dine drenge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina, tak for din søde besked :o) Jeg er glad for, at den faldt i god jord hos mormoren også, men om jeg er en sand mester vil jeg undlade at svare på ;o) Jeg skal lade beskeden gå videre når vi nærmere os den kølige tid igen, for så er jeg sikker på, at jeg godt kunne bruge en hue til den bette

      Slet
  2. Den er simpelthen SÅ smuk og bestemt en prinsesse værdig :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Ja, den er ret prinsesset ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...