onsdag den 16. februar 2011

Boller i karry + endnu et billede af junior

Jeg har lagt mærke til, at mine kolleger beklager sig over, at jeg aldrig får "normal" mad, og min frokost altid er spændende! Jeg synes ikke det er så galt, men i går kan man vist kun sige at vi fik "normal" mad - nemlig boller i karry med ris. Det var endnu engang en af de ting hvor jeg ikke rigtigt kan komme med en opskrift, da jeg bare ligesom laver det. Men dejligt smagte det! Hvis der er noget, som ser en smule mærkeligt ud ved sovsen, så er det bare fordi jeg rev et æble i og lod det koge med i et par minutter...


I går var dagen hvor vi igen skulle have scannet junior, for at se om vi kunne se hans overlæbe... men hold da fast en stædig baby! Da vi først kom derind lå både hænder og fødder foran munden, men heldigvis fjernede han begge fødder og den ene hånd efter et stykke tid. Men overlægen kiggede også lige på størrelse, hjerte, køn m.m. og forsøgt alt hvad hun kunne at få kigget rigtig godt på overlæben, men det blev ikke til mere en måske 75% af den vi kunne se. Dog var hendes professionelle mening at der ikke var noget at komme efter, men tilbød en scanning igen om 6 uger - og hvorfor skulle vi dog sige nej tak til det! Nå, men vi fik et par 3d billeder med :o)

6 kommentarer:

  1. Yndig baby:-) Ham kan du godt være bekendt:-) Mer tillykke.

    SvarSlet
  2. Næh hvor er han fin - som jeg sagde igår, så er jeg super glad for at høre, at det så fint ud :-)

    Yum, hvor kunne jeg godt spise en potion af dine boller i karry - tror du er den jeg kender, der kan lave dem så de smager mest som min mormors :-)

    Knus,
    Helle

    SvarSlet
  3. Hej Nanna,

    tak for lykønskningen... ja, jeg synes nok allerede at det er verdens sødeste baby :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  4. Hej Helle,

    tak for de søde ord :o) Ja, altså i hvert fald 75% perfekt ud, men som sagt det er jo altid dejligt med en ekstra scanning.

    Ih, dine ord om mine boller i karry er bare den bedste kompliment længe :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  5. Dejlige billeder! Og man siger vel ikke nej tak for at kunne hilse på igen... ;)
    Jeg har sendt en award til dig... :D

    SvarSlet
  6. Hej Bianca,

    nej - det er jo det, hvorfor dog sige nej :o)

    Tusind tak for awarden... den kigger jeg på en af de nærmeste dage :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...