torsdag den 7. maj 2015

80. kage: Konfirmationskage med satinbånd og store blomster

Sidste weekend stod i konfirmationernes tegn i det lille køkken. Det blev nemlig til hele 2 forskellige konfirmationskager.

Min fars allerældste kammerats barnebarn skulle konfirmeres og jeg var blevet spurgt om jeg ville lave en kage. Jeg har ligeledes kendt hele familien altid, så det ville jeg naturligvis gerne. Hun havde lavet en hele collage med hvordan hun gerne ville have kage - det var jeg ret begejstret for, så jeg håber bare, at jeg kunne leve op til det :o) Det forlyder dog, at det lykkedes!


Kagen indeholdte:
Lyse lagekagebunde
Jordbær-rabarbermousse
Mørk chokolademousse
Hvid chokolade-smørcreme

Og her er collagen :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...