fredag den 9. september 2011

Gratis glæder vol. 2 - Buzzador og Vanish

Jeg meldte mig for et stykke tid siden som testperson hos Buzzador, og for en uges tid siden fik jeg min første pakke derfra - nemlig en ordentlig omgang Vanish. Så nu er jeg i gang med at fjerne pletter, og med en lille junior i huset, så må jeg indrømme at der er nok af dem - lol

Jeg var faktisk ikke klar over, at de fleste af deres produkter er uden parfume og svanemærket... så her jeg også lært noget nyt i dag :o)


Hvis du kunne tænke dig at blive tester for Buzzador, så kig nærmere her (jeg tror nok, at det var meningen, at jeg kunne sætte et link ind, som henviser på en eller anden måde til mig, men det kan jeg vist ikke finde ud af, lol)

2 kommentarer:

  1. Hold da op, der er meget! Virker det? Vi har jo også en lille en som kan levere pletter :-) er ved at være tæt af tomat pletter på rigtig mange ting...

    SvarSlet
  2. Umiddelbart ja - så virker det. Vi har i hvert fald fået nogle hundepletter af gulvtæppet, og en dug er også blevet ren :o) Tomatpletter er bare det VÆRSTE - jeg har ikke testet på sådan nogle endnu, men det kommer nok snart :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...