søndag den 28. november 2010

1. søndag i advent

Her 1. søndag i advent er dagen gået med lidt husarbejde, indkøb, vi har fundet julepynten frem (men den kommer dog nok ikke op i dag) lavet adventskrans og bagt.

Vi fik Georg Jensen adventsstagen i bryllupsgave, og jeg ELSKER den. Jeg synes er så flot og elegant. Jeg faldt dog over nogle blomster af en slags da jeg var i Føtex, så dem har jeg valgt at sætte i samlingerne, bare for at prøve lidt nyt. Jeg synes egentlig resultatet er meget sødt.


Husbonden har nærmest i flere år snakket om pumpkin pie, og siden vi fik et græskar med vores grøntsagskasse, har det derfor været bestemt til en ægte amerikansk pumpkin pie.


Opskriften er fundet på nettet, og jeg vi valgte en dansk opskrift for at der ikke var bøvl med ingredienser eller mængder. Opskriften er herfra Pumpkin Pie - Maduniverset. Jeg har aldrig fået pumpkin pie før, men det smagte nu rigtig dejligt.

Den søde nisse, og de to bamser er adventsgaven fra husbonden, vildt søde, jeg elsker dem. Han fik et par lækre juleøl af mig - jeg elsker adventsgaver :o)

2 kommentarer:

  1. Jeg er også vild med den lysestage, men ejer den desværre ikke selv...
    Uhmm, pumpkin pie, det er alt for mange år siden jeg sidst har fået det :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Hej Birthe,

    jeg har som sagt aldrig smagt pumpkin pie før, men jeg synes det smagte rigtig godt, og husbonden var helt oppe at ringe :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...