torsdag den 25. november 2010

Bagt kartoffel med champignon, asparges og bacon

I det er "fantastiske" vejr bliver arbejdsdagene lidt længere pga. længere transport tid. Derfor bliver aftensmaden lidt enkel i denne uge. Derfor stod menuen i går på bagt kartoffel med champignon, asparges og bacon


Det var meget, meget simpelt. Bacon stegt på panden, derefter champignon i fedtet, når de er næsten klar kommer aspargesene i. Når det er færdigstegt og smagt til, er det blevet vendt i en omgang fromage frais.

Det var simpelt, men ret lækkert :o)

Nu vil jeg se "4 stjerners middag" færdig - jeg så nemlig ikke den med Baronessen sidste gang, så nu fanger jeg genudsendelsen. Hende kan jeg nu egentlig ret godt lide :o)

2 kommentarer:

  1. Uhmm, hvor ser det lækkert ud! :-D Jeg er vild med fyldte bagekartofler, fordi de kan varieres i det uendelige....

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Hej Birthe,

    tak for den søde kommentar. Ja, bagte kartofler er dejligt lette at variere, og man kan næsten selv bestemme hvor sundt eller usundt det skal være :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...