søndag den 21. november 2010

32. kage - dekoration til blomsterbinding

Sikke en weekend! I går startede jeg med et glo-bryllup i Århus, hvor min kusine blev gift, derefter til Randers til blomsterbinding og bagefter middag med mine forældre tilbage i Nørresundby. I dag på café med venner og derefter i biffen og se Harry Potter. Den var VILDT god, lige som jeg havde forventet :o) Så det har været en god og hektisk weekend.

Nå, men jeg skulle endelig lave en kage igen - det er desværre alt for sjældent at jeg laver kager, men ikke desto mindre synes jeg stadigvæk at det er den dejligste hobby. Jeg bestemte mig for at lave en kage som skulle forestille en rigtig juledekoration. Den blev ikke 100% som jeg havde tænkt mig (den var ret høj, så jeg kæmpede lidt med folder forneden), men jeg er MEGET tilfreds med resultatet, og synes nok at det er min flotteste kage indtil videre :o)



2 lyse bunde
2 mørke bunde
1 lag skildpaddecreme
1 lag jordbærmousse
1 lag lemoncurdcreme
imbc
fondant

Alt på kagen er spiseligt - pånær lyset, som er en tom køkkenrulle med fondant beklædt med fondant. Den smagte vanvittigt godt, hvis jeg selv skal sige det :o)

6 kommentarer:

  1. Hvor er den altså flot, din juledekorati...UPS kage, den ser helt ægte ud..Flot lavet og super fundet på..
    Knus Irene

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare fantastisk!! Kan vi mon glæde os til en af dine kreationer til nytårsaften? Det stemmer jeg i hvert fald for - men ved godt det er en travl uge for jer :-)

    Tak for en hyggelig dag idag - jeg ved slet ikke hvordan jeg skal vente helt til juli med at se slutningen!

    Knus,
    Helle

    SvarSlet
  3. Hej Irene,

    tak for de søde ord :o) Jeg er som sagt også selv okay tilfreds med resultatet

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  4. Hej Lene,

    tak for det :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  5. Hej Helle,

    det er da ikke utænkeligt at jeg kan flække en kage sammen til nytår, hvis der er stemning for det :o) Travl eller ej, så vil jeg altid gerne lave kage :o)

    Nej, der er VILDT længe til juli måned - det bliver bare SÅ godt :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...