søndag den 28. november 2010

Risengrød og medister med rødkålssalat

I går var heller ikke en vanvittig god dag, så derfor fik jeg ikke blogget dagens ret, og men jeg kiggede på kameraet opdagede jeg en anden dag jeg heller ikke har fået skrevet om.

Forleden dag fik vi medister med rødkålssalat. Det var enkelt og meget lækkert


Medisteren var slagterens, og var meget lækker. Rødkålssalaten var rødkål (kørt på foodprocessorens pommes frites jern) appelsin filetter, revet æble og rosiner. Det var meget en meget frisk salat, som også smagte dejlig dagens efter til frokost.

I går stod menuen på risengrød, og selvom jeg havde bestemt mig for at lave en stor portion, så det kunne blive til klatkager eller ris a la mande i dag, så var det INTET tilbage da vi var færdige :o) Jeg elsker risengrød, men får det måske kun 3 gange om året. Jeg bruger altid pama grødris, og koger det efter anvisningen på pakken.

2 kommentarer:

  1. Jeg må passe på at kæresten ikke ser det her, for han har plaget om medisterpølse i jeg ved ikke hvor længe nu. Jeg kan ikke fordrage medister, så han må lave det engang når han er selv hjemme ;-)

    Men det ser nu meget godt ud, som du har præsenteret det :-D

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Hej Birthe,

    hihi - jeg tror bestemt at medister er en af de ting man enten elsker eller hader. Jeg fik det aldrig derhjemme da min far ikke kunne lide det, men nu har bestemt taget revanche. Dog vil jeg sige, at der er bestemt forskel på god og mindre god medister!

    knus
    Camilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...