torsdag den 11. november 2010

Alligevel Mortens And :o)

I mange år har vi fejret Mortens Aftens sammen med nogle af vores gode venner, som mest startede for at afprøve en ovn og vores evner til at lave and :o) Men efter de er flyttet fra byen er det lidt svært at ses på en hverdag. Desuden har vi alle for mange ting på programmet, så i år får vi faktisk først fejret det i januar næste år! Dog fik jeg virkelig lyst til and, nu hvor der har været and her der og alle vegne, så med en enkelt dags forsinkelse fik husbonden og jeg alligevel and :o)


Tallerkenen bestod af andebryst-steg, brunede kartofler, alm. kartofler, franske kartofler, rødkål (som jeg må skam må sige jeg ikke selv har lavet!) og brun sauce. Det smagte rigtig dejlig og saucen var, hvis jeg selv skal sige det, SUPER god :o)

2 kommentarer:

  1. Uha den tallerken ser god ud :-) Troede godt jeg kunne vente med at få andesteg til juleaften. Men jeg tror da vi bliver nød til at få and med god brun sauce i weekenden. Mums

    SvarSlet
  2. Hej Merete,

    det var også sådan lidt jeg havde det :o) Men til gengæld var det alligevel ikke helt det samme at spise and når det ikke var sammen med jer :o(

    knus
    Camilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...