lørdag den 13. november 2010

Madblog-kup! eller husbondens aftensmad?

Mens Camilla er ude og male byen rød, er Coco og jeg efterladt herhjemme. Det er jo en passende mulighed for at lave et lille madblog-kup. Det er dog ikke mere kup, end at det stadig handler om mad, netop min aftensmad.
Den er ikke så spændende da det bare skulle være nemt efter at have været på arbejde.

Ingredienser:
2 x 150g engelsk bøf
En halv pose frosne kartoffelskiver

Tilberede begge dele efter anvisning på pakken. Server med ketchup til (Jeg havde håbet på at lave en dressing ved hjælp af en af mine sennep fra Paris, f.eks. min Limited Edition Chokolade sennep, men vi havde ingen mayonaise i huset).
Jeg beklager det dårlige billede kvalitet men Camilla har også taget kameraet med sig, så det blev med computerens webcam.

2 kommentarer:

  1. Genialt indlæg... Lyder som en god aftensmad, til sådan en alene hjemme aften.. :D

    SvarSlet
  2. Hej Bianca,

    tro mig - jeg blev noget chokeret da jeg kiggede på min blog i dag, og så et indlæg! Han er vist en lille ballade-mager ham husbonden :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...