tirsdag den 30. november 2010

Pakkekalender!

I mange år har husbonden og jeg givet hinanden adventsgaver, som jeg synes er sådan en hyggelig tradition. Til gengæld er det MANGE år siden jeg har fået pakkekalender, men i år hoppede jeg med på en pakkekalender på et forum jeg bruger. Det gik i sin enkelthed ud på, at jeg kom i en gruppe sammen med 3 andre, og så skulle vi hver især sende 8 gaver til hver, og selv modtage 24 fine gaver. Jeg fik en smule association til Misses slumretæppe i Matador, hvor hun kun fik 8 lapper og ikke 128 :o) Men nej, jeg har modtaget alle mine 24 gaver - så nu glæder jeg mig bare til i morgen

4 kommentarer:

  1. Sikke en god ide, jeg ville ønske jeg havde vist at sådan noget eksisterede :-)

    Jeg har aldrig haft en pakkekalender, fordi jeg jo også har haft en lidt speciel barndom, men heller ikke som voksen har jeg haft en. Jeg tror aldrig jeg ville kunne få min kæreste med på den ide.....

    Jeg er spændt på at følge med i hvad du får.

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Sikke en sjov idé! Det må også være spændende at få fra nogen, man ikke kender. Jeg plejer at få adventsgaver af min mor (og giver også hende), og alle årene har jeg lavet pakkekalender til gemalen. Jeg har drillet ham med, om jeg ikke også skulle have på et tidspunkt, men det med at finde mange små pakker er ikke ham, men i år har vi så besluttet at give hinanden adventsgaver.

    Med de lækre pakkekalendre og chokoladekalendre, man efterhånden kan købe, så har jeg seriøst overvejet at give mig selv en på et tidspunkt! :-D

    SvarSlet
  3. Hej Birthe,

    jeg er også spændt på hvad for nogle ting jeg får skrabet sammen i månedens lød :o)

    Jeg tror heller ikke at jeg ville få husbonden til at være med på en hel pakkekalender, så jeg er bare glad for mine adventsgaver :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  4. Hej Piskeris,

    ja, jeg synes også det er en lidt sjov idé :o) Sjovt nok har jeg også overvejet at forære mig selv en pakkekalender fra nettet eller en butik, men har aldrig fået taget mig sammen :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...