tirsdag den 3. maj 2011

Havregrød og Høns i asparges! samt TEST: Egeskov Rapsolie

Ja, det lyder som en dårlig joke - og heldigvis kan jeg afsløre at jeg har fået havregrød for sig og høns i asparges for sig :o)

Til morgen i dag fik jeg en rigtig lækker omgang havregrød, som bestod af havregryn, hørfrø (begge fra goodiebag), sultanarosiner og solsikkekerner, toppet med blåbær og hakkede mandler, samt en smule lys muscavado-sukker - og mælk, men billedet er taget inden :o)
Det smagte rigtig godt! Jeg kan godt lide at putte forskellige ting i min havregrød, men tit har jeg ikke de så mange spændende ting i skabet

Her til aften stod dagens ret på høns i asparges med friske hvide asparges.
Det smagte også rigtig, rigtig godt - faktisk mente husbonden at det var den bedste høns i asparges jeg nogensinde har lavet :o) Om det skyldes de friske asparges, cremefinen i saucen eller den fabelagtige olie fra Egeskov - det ved jeg ikke!

Speaking of - jeg har de sidste dage testet Egeskov Rapsolie, som også var i goodiebag'en til madbloggertræf.
Altså nu er rapsolie jo ikke noget af det der smager af mest, og jeg må være ærlig og sige, at jeg har aldrig bare smagt en skefuld olie alene... men jeg er helt VILD med denne olie. Den er god at stege i, har en FANTASTISK farve, som giver maden et skønt gyldent skær, og flasken er rigtig god! Faktisk har jeg ikke noget negativt at sige - det skulle da måske lige være prisen, som jeg ikke aner hvad er... men jeg kunne sagtens forstille mig at købe den næste gang - fabelagtig :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...