onsdag den 19. november 2014

Fødselsdagsgaver

Jeg er meget sent ude med dette indlæg, men mine fødselsdagsgaver i år har været lidt spredt ud over tid, så jeg tænkte, at jeg ville vente til de allesammen var i hus :o) Denne type indlæg er også en af de skønne ting ved at have bloggen - så kan jeg bedre huske hvad jeg har fået i gaver til diverse anledninger :o) Ja, og så kunne det jo være, at der var nogle der blev inspirerede her nu hvor julen nærmer sig ligeså stille. I min verden starter den i øvrigt på mandag, hvor Radio Aura bliver lavet om til juleradio :oD

Anyway, hermed en lille gennemgang af alle de skønne fødselsdagsgaver jeg har fået i år :o)

Af husbonden, junior og mini fik jeg disse 3 smukke bøger. Vi havde valgt at vi ikke skulle have så store gaver i år, fordi husbonden og jeg ville forære hinanden en robotstøvsuger, men det fik Cocos dyrlægeregninger fra sommeren desværre spoleret! Men ikke desto mindre blev jeg den heldige ejer af disse skønheder. Jeg havde i forvejen alle 3 bøger stående på bogreolen, men i en skod paperback udgaver købt for 100 år siden og jeg elsker Jane Austens bøger. Derfor havde jeg ønsket mig en opgradering, og de øger rent faktisk læseoplevelsen :o)

På min fødselsdag var mini og jeg til 40 års fødselsdag hos en af mine veninder, og i den anledning fik jeg et par uventede gaver - så det var jo ikke så ringe. Af 2 veninder og påhæng fik jeg Glee sæson 4 - love it! og af forældrene til hende jeg var til fødselsdag hos fik jeg et gavekort til Matas.

Da jeg et par uger efter min fødselsdag havde hele den pukkelryggede på besøg blev jeg igen begavet og kunne præstere en køkkenradio (så går opvasken altså lidt lettere!) og godter fra mine forældre.

Af mine svigerældre fik jeg en slags smørskærer, til når man laver tærter, som virkelig letter arbejdet! samt Wedding Night af Sophie Kinsella (uh, jeg elsker hendes bøger!) og en lille blomst.

Af husbondens bror og hans familie fik jeg skønne kageting og husbondens søster og hendes familie kom med de smukkeste roser - samt penge.

Jeg havde egentlig ønsket mig penge til en køkkenradio, men siden jeg fik en i gave, så gik de penge jeg fik af svigerinden og mine søskende til denne smukke, smukke kæde fra Jane Kønig. Jeg knuselsker den!

Mine gaver i år var åbenbart meget bog-prægede, for et gavekort til Amazon fra min kusine blev vekslet til denne skønne lille Jane Austen bog, som jeg glæder mig til at læse, hvis jeg dog evner at læse mesterindens egen håndskrift.

Sidst, men ikke mindst blev jeg i weekenden begavet af mine søde veninde med "Opskrifter og små glimt af hverdagslykke" skrevet af skønne Ann-Christine fra bloggen Valdemarsro. Den er altså godt nok fyldt med skønne opskrifter!

Jeg er faktisk ret overvældet over hvor mange skønne gaver jeg har fået i år. Dog er min ønskeseddel stadigvæk ligeså lang som den plejer at være, så der er heldigvis stadigvæk ting jeg kan ønske mig til jul :o)

6 kommentarer:

  1. Det er ALTID rart med smukke bøger... og portvin :-D
    Tillykke med dagen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Ja, man kommer egentlig ret langt med smukke bøger og portvin ;o)

      Slet
  2. Smukke bøger, sprit og gavekort til dullegrej - det dur bare :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig lige, hvad det gør :o)

      Slet
  3. Tillykke med dagen :-)

    Og sikke mange dejlige gaver.

    Knus Låvise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Ja, det var helt overvældende så mange skønne ting jeg fik skrabet sammen :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...