fredag den 14. november 2014

Wish me luck!

I dag skal jeg til jobsamtale! Min barsel slutter egentlig før 22. december, men vi er om herhjemme, at det er ret vigtigt for mig - både mentalt og fysisk at få et arbejde. Så skulle jeg være så heldig, at det går godt i dag - hvilket jeg VIRKELIG håber! - så bliver det husbonden, der kommer til at køre Mini ind i dagplejen. Han skal alligevel starte 1. december, så det er ikke som om jeg fuldstændigt smider min barsel og mit barns velfærd på gulvet for en karriere og ussel mammon ;o)

Source

Jeg har været arbejdsløs meget af tiden, og det er bestemt ikke med min gode vilje. Jeg vil helst have et arbejde og helst bruge mine dag med en lille smule mening, og selvom man altid kan finde "gode undskyldninger", så tror jeg, at det for mit vedkommende er en blanding af interne og eksterne faktorer, som har sat mig i flere uheldige situationer.

Nu er det jo ikke til at vide, hvordan det kommer til at gå i dag. Faktisk er jeg en smule bekymret for, at jeg i virkeligheden er MEGA dårlig til at gå til samtale, og hvor jeg normalt godt kan lyde som et normalt tænkende og velformuleret menneske, så bliver jeg til samtaler til et mumlende fjols! Men hvorom alting er, så vil jeg virkelig gerne have det job jeg skal til samtale på. Der er et par ting ved det, som ikke er ideelle, men i det store hele er det er super job, som lige er mig!

Men med det sagt, så er jeg meget snart ved at være klar til at være en del af arbejdsmarkedet igen, så vil jeg opfordre jer til at læse dette indlæg, hvor jeg fortæller lidt om min karriere (eller mangel på samme) og skulle en af jer søde læsere bagefter sidde og tænke "Hm, jeg kender da vist en virksomhed, hvor hende Camilla ville være PERFEKT" så sig ENDELIG til!

6 kommentarer:

  1. krydser fingre for dig Camilla - det er bare DIN tur nu

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Ja, det er da ved at være min tur!!

      Slet
  2. Krydser fingre, håber det gik godt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Jeg synes egentlig, at det gik rigtig fint, men derfor er det jo ikke sikkert, at jeg går videre alligevel

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...