tirsdag den 11. november 2014

Vinder af fad og skåle!!!

Som sædvanligt vil jeg først gerne sige tak til alle de søde mennesker, der har deltaget i min give away denne gang. Det er altid dejligt, når der er nogle der har lyst at være med :o) Nu var det jo frivillig tvang at skulle melde sig som fast læser, men jeg håber naturligvis, at der er nogle der hænger ved at de mange nye følgere :o)

Kommentarerne har været fyldt med en masse, der synes Imercos test passede fint, men også mange, som slet ikke var enige. Desuden var der også en masse dejlige bud på, hvad nationalretten burde være. Jeg er faktisk kommet til at tænke lidt mere over det, og er kommet frem til, at jeg nok i virkeligheden synes, at det burde være flæskesteg med hele svineriet! :o)

Vinderen blev Inge, som jeg straks får sendt en mail - så hold øje med inbox'en!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...