mandag den 24. november 2014

Ugen på Instagram #7

Endnu en uge er gået - og sikke en uge!

Først kommer lige en update vedrørende jobsøgningen. Jeg fik i mandags besked om, at jeg gik videre til anden runde samtaler :o) Så senere denne uge skal jeg til samtale! MEN ikke nok med det - jeg fik en af dagene et opkald om en samtale hos en anden virksomhed! Så jeg skal til 2 samtaler i denne uge - vildt! Jeg håber virkelig, at et af dem kan blive til noget - så HUSK at krydse fingre for mig :o)

Der er en lille ung mand herhjemme, der har fået sig tand nummer 6 OG 7 :o)

I onsdags var husbonden til brætspils-aften på sit arbejde, så drengene og jeg spiste alene. Det blev til en ikke særlig sund omgang toast - og i den forbindelse røg dette billede på instagram. Det må være verdens uofficielt dårligste madbillede, men maden var skøn. Til en slags dessert fik vi nemlig en Nutella-banan toast. Yum!

Fredag var marcipangrisen og jeg en tur inde i byen for at købe et par gaver. Han er en af de eneste babyer jeg kender, som ikke sover særlig godt, når barnevognen bevæger sig - så hans lur betød en lille læse-pause til moren - i selskab med en kop varm kakao :o) Bagefter spiste vi frokost inde i varmen. Det var nu ganske hyggeligt, selvom samtalen ikke var videre intelligent :o)

Weekenden var PÆNT booket. Fredag aften var jeg til venindehygge, som betød at jeg først var i seng omkring kl 3. Det var ikke fordi jeg var vældigt beruset, men dagen efter nåede jeg nærmest kun lige at stå op inden turen - i selskab med den STURE cola i toget - gik til Randers, hvor jeg skulle til 75 års fødselsdag. Festen begyndte allerede kl 13.30, så derfor kunne jeg allerede omkring kl 18 præstere et billede af et glas portvin :o) Jeg tilbragte natten hos min søster, hvor vi var hjemme kl 21.30. Vi så en bette film, men kom dog ikke vanvittigt sent i seng. Men i går skulle vi så til fødselsdag hos min yndige niece, som blev et år! Husbonden og drengene kom også derned og da vi endelig kom hjem i går aftes - efter en bette tur i Ikea - trængte jeg ærligt talt til weekend!

Ugens vintage instagram:
Det er ikke så tit at jeg reposter billeder på Instagram, men denne her måtte simpelthen på!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...