tirsdag den 11. november 2014

Ugen på instagram #5

Jeg er lidt bagud med ugen på instagram - faktisk en hel uge, men sidste uge forsvandt ned i et stort sort hul af hovedpine, så der var jeg ikke mange sure sild værd! Det er heldigvis gået over, så nu er jeg klar til at en spændende og fyldt uge, som uden tvivl kommer til at byde på masser af god mad og snak.

Anyway, derfor kommer denne "Ugens" til faktisk at indeholde 2 ugers instagram. Here we go!

Forrige tirsdag var jeg ude at lufte ørerne med min skønne storesøster. Det var faktisk husbondens forslag, at jeg skulle en tur ud, og det passede lige med, at I love Musicals kom til Aalborg, så afsted var jeg med søster min.

Det var en super hyggelig aften og en rigtig god forestilling. Der var desværre en del sange jeg ikke kendte, men dem jeg gjorde var jeg meget begejstret for. Det er til trods for, at jeg er stor musical fan. Men nu ved jeg naturligvis ikke hvordan det var andre steder i Danmark, men i hvert fald i Aalborg var publikum forholdsvis modent, og det reflekterede måske en anelse repetoiret. Der kunne måske også have været lidt mere gang i anden akt, men i det store hele var det en skøn forestilling med skøn musik og smukke sangstemmer!

 Det var dog lige før, at der ikke havde været nogen forstilling, for i høj hastighed var min søster og jeg lige ved at ramme frontalt ind i Flemming Enevold, da vi drejede om et hjørne inde i AKKC lige inden forestillingen ;o) Jeg er ikke sikker på, at vi var blevet lukket ind, hvis vi havde været skyld i et brækket ben eller lignende!

Onsdag var dagen, hvor Felix og jeg for sidste gang var til babysalmesang. Det har vi nydt mange onsdag formiddage. Jeg gik også til det med Victor, men der gik jeg desværre alene. Denne gang har jeg gået med det meste af min mødregruppe og det har været noget så hyggeligt. Dog var den lille laban nok lige ved at nærme sig maximum alderen på holdet, for i modsætning til alle de andre babyer så var det ikke nok for ham at ligge på ryggen og kigge på sæbebobler - nej, heller kravle over de andre babyer og æde bøtten til sæbeboblerne! :o)

Torsdag var jeg til forældremøde i børnehaven, som havde et tema om madpakker. Det var ganske interessant, men heldigvis var det ikke noget med, at der blev lagt skemaer for hvad der er godt og skidt. I virkeligheden var det bare en snak om hvad vi som forældre syntes var en god madpakke og hvad ikke var. Jeg er ikke altid så kreativ med Victors madpakke, men han spiser alligevel 2 hele skiver rugbrød med diverse pålæg på hver dag. Men dagen efter mødet valgte jeg alligevel at være bare en anelse kreativ og tegne på hans æg - med fødevaretusch! - og han var meget begejstret, selvom han efter pædagogernes udsagn ikke ville spise selve ansigtet :o)

Jeg blev til samme forældremøde også valgt ind i bestyrelsen! Chok! Jeg havde selv valgt at stille op, men havde nok ikke forventet at blive stemt ind, da jeg ikke kendte så mange mennesker, men der var en af de andre mødre fra min mødregruppe der, så jeg er faktisk overbevist om, at det er hendes skyld :o)

1. november ønskede jeg glædelig movember på instagram :o)

En stor papkasse fra pakkeposten blev lavet om til en skraldebil-politi-racerbil til Victor :o)

Jamen, hvor søde er mine 2 tv-tossede drenge lige?!? :o)

I torsdags var hele familien atter en tur i Aarhus. Victor skulle nemlig til tandlæge og talepædagog og det gik heldigvis rigtig fint. Tandlægen syntes umiddelbart at alt så fint ud og talepædagogen var meget tilfreds med hans sprog. Han har stadigvæk nogle ting han ikke udtaler helt korrekt, men hun mente ikke umiddelbart, at det var nødvendigt med en 'svælglapoperation' som er en taleforbedrende operation. Desuden var hun meget imponeret over at han sagde sådan noget som 'majskolbe' - hvorfor ved jeg ikke helt :o) Efter en frokost inde i byen og verdens hurtigste visit hos Kunst og Køkkentøj smuttede vi på hjemturen et smut omkring mine forældre og fik kage :o)

Sidst men ikke mindst kunne jeg i fredags fortælle, at jeg i denne uge skal til jobsamtale! Det er jeg SÅ glad for, og var lige hvad jeg trængte til! Min barsel er jo først færdig i slutningen af december, men når der er relevante jobs i øjeblikket føler jeg som om, at jeg bliver nødt til at søge dem. Men jeg håber, at I alle vil krydse fingre for mig på fredag!!!

Ugens vintage instragram:
Tilbage i slutningen af maj havde Victor sin sidste dag hos verdens skønneste dagplejemor. Det var rigtig vemodigt, men derfor er vi også ekstra glade for, at Felix skal starte hos hende her 1. december. Hun havde spurgt Victor hvad han ønskede sig, og jeg mener at han havde sagt en trampolin, men hun havde spurgt om ikke der var et eller andet der var lidt mindre, og så havde han sagt en dinosaur - så det fik han :o) Sammen med et album fyldt med dejlige billede fra hans tid derovre.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...