onsdag den 1. juni 2011

Nuttede monstre?!?

Nå, så fik jeg endelig taget mig sammen til at få taget nogle billeder af juniors værelse, som det ser ud indtil videre. Der mangler stadig lidt - en væglampe, et gulvtæppe og et gardin... og at få genmonteret dørkarmen, men det er nok ikke noget der haster så meget...
Over hans seng hænger - hvad både husbonden og jeg synes er mega nuttede - monstre. De er købt hos The Wall Company og har så nuttede navne som: Monster Mogens, Fuglemonster Finn, Monster Mårten og Monster Mads :o) I sengen sidder jo verden største Grisling, og jeg ved ikke helt om det duer at have den på et drengeværelse...

 I stolen sidder en klovn, som tilhørte husbonden som barn- den skal dog lige have sat sit nye ansigt fast, som bare ligger løst ovenpå det gamle.

 Et lille indslag af farve med den lille blå reol, som indeholder lidt bøger og en smule legetøj.

Puslebord (hvor der ligger alle de gratis bleer vi har fået anskaffet os, nice :o) og tøjskab, samt sammenklappeligt badekar (vildt smart!) Til højre for skabet står en fin Mickey Mouse plakat, som vi lige skal have fundet en ramme til...

Men det var hermed en lille rundvisning på juniors værelse - han er for øvrigt ikke så lille mere, er lige blevet vurderet til 2900 gram i dag - der er ikke noget at sige til, at jeg vralter når jeg går, lol :o)

8 kommentarer:

  1. Jeg elsker monstre, så det er total god stil det der :-D

    (gad vide, hvad gemalen ville sige til, hvis jeg hængte det op hjemme hos os... og vi har altså hverken børn eller planer i den retning... well... man kan jo altid 'skyde skylden' på nevøen ;-))

    SvarSlet
  2. Hvor er monstrene bare blevet fantastiske efter I har fået sat dem op :-)

    Altså hvis du skulle vralte, så er det noget du er begyndt med den sidste uge, for du gjorde det ikke sidst jeg så dig ;-)

    Glæder mig til at hilse på junior inden alt for længe nu :-)

    Knus,
    Helle

    SvarSlet
  3. Han kommer jo til at bo som en lille prins og jeg er VILD med de monstre, sådan nogle ville jeg gerne vågne op til :-)

    KH
    Birhe

    SvarSlet
  4. Hej Piskeris,

    rart at høre, at jeg ikke er den eneste der synes de er mega søde :o) De kan fås i mange størrelser og farver, så mon ikke du kan snige et par stykker ind uden at gemalen ville lægge mærke til det ;o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  5. Hej Helle,

    jeg synes også det er rigtig fine :o) Jo, jeg vraltede bestemt i går, men det er vist værst når jeg er træt og i går var jeg nede i byen i over 4 timer og ventede på at Coco skulle blive færdig ved frisøren... og derefter vraltede jeg for alvor!

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  6. Hej Birthe,

    jeg er også selv okay tilfreds med værelset :o) Jamen, hvem siger at man ikke kan have nuttede monstre på sine vægge selvom man ikke er et lille barn? :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  7. Hej Bianca,

    tak for de søde ord - jeg er også okay tilfreds med hvordan vi har fået indrettet værelset :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...