mandag den 3. maj 2010

15. kage - Konfirmationskage


Seneste kage er en konfirmationskage til min mands nevø. Han har før givet udtryk for at han godt kan lide mine kager, så derfor skulle han selvfølgelig have en kage til sin konfirmation. Vi blev enige om at den skulle forestille en salmebog, for at den ikke skulle blive for tøset i det.

Jeg havde dog noget bøvl med at få bogstaverne guld, pga. manglende levering fra en leverandør, derfor blev de ikke helt som jeg gerne ville have, men ak. De store bogstaver er lavet med udstikker og de små er RI, som jeg bestemt ikke er helt skarp til!

Men kagen fik stor ros, både for udseende og smag

Lyse bunde
Lemoncurd-creme
Toblerone-creme
Palmin-smørcreme
Fondant / RI

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...