torsdag den 28. april 2011

Bubblegum-pink be gone...

For snart 6 år siden, da vi flyttede ind i vores hus, fik jeg lov at vælge farven i vores ekstra-værelse, som skulle være et sy-værelse mm. Men det er aldrig blevet brugt særlig meget, og nu har vi endelig fået noget andet at bruge det til - nemlig til juniors værelse.

Men hvorom alting er blev farven dengang valgt til en rigtig lækker bubblegum/guf-pink. Derfor har jeg de sidste par dage været på ferie sammen med Coco hos min mor og far, mens husbonden har malet på livet løs.

Her er et billede fra før og efter.



Som I kan se er det både vægge, lyskasse om vindue og gulv som har fået en omgang. Tapen var ikke lige blevet fjernet endnu på efter billedet, men jeg synes det er blevet rigtig pænt, og nu glæder jeg mig rigtig meget til at få indrettet babys værelse med alle de møbler, der står og fylder i hele huset :o)

12 kommentarer:

  1. Det er bare så hyggeligt at gå og indrette og så bare glæde sig... Det bliver dejligt for jer:-)

    SvarSlet
  2. Den farve havde jeg på mit gamle børneværelse hjemme hos mine forældre ;) den farve vækker minder!

    SvarSlet
  3. Det har han da gjort godt :-) Jeg glæder mig til at se det, når I får indrettet :-)

    Knus,
    Helle

    SvarSlet
  4. Flot! Ikke at lyserødt ikke er flot, men mon ikke junior sætter pris på en anden farve :-D

    KH
    Birthe

    SvarSlet
  5. Hej Nanna,

    ja - det er lidt hyggeligt at gå og gøre klar :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  6. Hej Stine,

    det er da lidt morsomt - selv havde jeg blå vægge da jeg var yngre... min lyserøde fase kom først meget senere :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  7. Hej Helle,

    bare rolig - jeg skal nok vise frem - om ikke andet så billeder her på bloggen :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  8. Hej Birthe,

    det er jo lidt det - selvom jeg elsker lyserød kan man næsten ikke gøre det mod en lille mand :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  9. Super flot at gulvet er blevet malet. Jeg elsker malet gulve!

    SvarSlet
  10. Hej Line,

    jeg kan også rigtig godt lide malede gulvede. Jeg ved, at der er mange som ikke kan forstå at vi ikke skulle have afhøvlet dem, men jeg synes det er lidt anderledes og lækkert med malede gulve :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  11. Super godt gået af husbonden, som de andre glæder jeg mig også til at se når i får indrettet værelset :-) Er sikker på det bliver super fint. Nyd det, det er så dejlig en tid når man kan gå og nusse med at indrette værelse og vente på baby kommer :-)

    SvarSlet
  12. Hej Merete,

    Jeg synes også, at det er vildt hyggeligt, og jeg nyder at se det glide fremad - så jeg forsøger at nyde det så meget som muligt :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...