lørdag den 2. april 2011

Gaver fra bryllupsdagen

Som nævnt havde vi bomuldsbryllupsdag i mandag, og derfor var vores gaver til hinanden sjovt nok af bomuld...

Jeg gav husbonden en trøje, et par jeans og denne nuttede lille dragt til junior


Til gengæld fik jeg en t-shirt af husbonden... (den var inspireret af den gang vi i Aalborg fik nye røde busser hvorpå der stod "denne bus er gul" og jeg var flad af grin hver gang :o)

og så fik jeg "selvfølgelig" også blomster :o)

Og vi fik denne fine okidé fra mine forældre

12 kommentarer:

  1. Skønne gaver! Og tillykke med dagen, lidt forsinket :-)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle dejlige gaver!
    Tillykke tillykke!

    SvarSlet
  3. I er bare så gode til at finde på gaver til hinanden - hvor er de fine allesammen. Jeg er vild med outfittet til junior - hehe :-)

    Knus,
    Helle

    SvarSlet
  4. Hej Trine,

    velkommen til, og tak for lykønskningen :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  5. Hej Bianca,

    tak - jeg synes også det er nogle fine gaver :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  6. Hej Helle,

    tak - jeg tror også at vi begge går meget op i sådan nogle tossede ting :o) Ja, jeg synes også det var et perfekt outfit til baby :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  7. Skønne gaver og SMUKKE blomster :-)

    Kh
    Birthe

    SvarSlet
  8. Ihh altså!!! Jeg er SÅ misundelig! Sikke nogle fine gaver - I er virkelig gode til at give hinanden gaver :D

    SvarSlet
  9. Hej Birthe,

    tak - jeg var også ganske godt tilfreds med begge dele :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  10. Hej Agnethe,

    hvorfor er du misundelig? Men tak, vi prøver vist også altid begge to hårdt for at finde de rigtige gaver :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  11. Det der fine gavekort du har fået og så udformet på så fed en måde! Det havde min mand altså aldrig fundet på, så lidt misundelig må man da godt være ik? ;)
    Ja og blomster hører også til en sjældenhed efterhånden herhjemme, men pyt så sætter jeg bare mere pris på det, når jeg endelig får en buket :)

    Knus Agnethe

    SvarSlet
  12. Nåh gavekortet - jeg synes også at det var vildt godt fundet på, og jeg glæder mig allerede til at finde en fin kjole :o)

    Blomster er heller ikke så tit jeg får mere, og kan godt savne det lidt, men som dig sætter jeg også endnu mere pris på buketten når der endelig er en :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...