torsdag den 14. april 2011

huller...

Hold da fast der er gang i den i øjeblikket. I lørdags fik vi vandaflæsningskort, hvor der ifølge estimatetet skulle have stået ca. 400 på vores måler i brønden - det viste sig, at den sagde 1008! Dvs. uden at have været klar over det, hvar vi istedet for et forventet vandforbrug på 66m3 brugt ca 660m3. Derfor har vi hele ugen haft besøg af diverse håndværkere, som har gravet halvdelen af vores have op for at finde et hul på vandrøret. Det lyder som om vi bliver nødt til at betale for vandet, og kan derfor forvente en vandregning på omkring 25.000,- (men kan vist få en form for refusion på vandafledningsafgiften?!?)



























I går havde vi besøg af sundhedsplejersken, som i Nordjylland har at gøre med alle babyer født med læbe-ganespalte. Det var rart at få snakket lidt med hende, og vi fik styr på en del ting, selvom der stadig er en million ting der kører rundt i hovedet!

Sidst men ikke mindst mistede jeg min kære moster i går. Hun tabte kampen med kræft efter et kort sygdomsforløb. Det har været en hård omgang, ikke mindst for min mor, og for min kusine som nu har mistet sin mor. Når det er sygdom man mister folk ved, er man jo tit forberedt på en måde - men det gør det alligevel ikke meget nemmere, når man får beskeden :o(

Alt i alt synes jeg der er lige rigeligt med trælse ting i øjeblikket, men forhåbentlig har vi bare overstået alle de trælse ting i første 1/3 af året og kan gå fri resten.

6 kommentarer:

  1. Sender jer mine varmeste tanker - det er en hård omgang!

    Og jeg krydser fingre for at resten af året bliver meget bedre.

    Grith

    SvarSlet
  2. Sikke da en uge I har haft. Hvor gør det mig ondt at høre I har mistet din moster - du må hilse din mor mange gange *knus*
    Øv med den trælse regning og alle hullerne i haven - hvad siger Coco til det? Altså hullerne.
    Men dejligt at I har haft besøg af sundhedsplejesken, håber det var nogle gode ting hun kunne fortælle jer.

    Knus,
    Helle

    SvarSlet
  3. Puha Camilla, jeg håber inderligt, at I bliver forskånet resten af året. Det er vist rigeligt, det der er sket ind til videre.

    SvarSlet
  4. Hej Grith,

    tak - det varmer :o) Ja, jeg håber virkelig også at det bliver bedre :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  5. Hej Helle,

    tak - det har virkelig været en ringe uge!

    Coco er dybt misundelig over at det ikke er hende der har fået lov at grave kæmpe huller i haven :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  6. Hej Bitten,

    ja - jeg synes også det har været lige rigeligt! Men helt forskånet bliver man jo desværre nok aldrig :o( Men jeg håber også det værste er overstået :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...