tirsdag den 5. april 2011

Efter-madbloggertræf-middag hos Line

I lørdags fik jeg slæbt mig sammen til at tage ud at besøge Line, sammen med Miss Muffin og Bitten som endte med at være en vildt hyggelig aften, og nok var lige hvad jeg havde brug for.

Line havde lavet nogle butterdejsstænger med ost - yum!


Dertil fik vi passion/acai-sodavand lavet på den fine sodavandsmaskine, hun vandt på madbloggertræf, og den var virkelig god... hvorfor var det lige, at det ikke var mig, der vandt den??? 

I bradepanden var nogle ualmindelig lækre boller...

... og en lækker spinatsuppe med bacon og ost som fyld.

Til dessert havde jeg medbragt is, og lavet macaroons. Opskrift følger i et senere indlæg. De var ikke så fine som dem fra Ladurée - for de havde tutter og kunne derfor kun ligge på siden - men hvis jeg selv skal sige det, så smagte de rigtig godt

Alt i alt, var det en rigtig hyggelig aften - og vi har allerede aftalt at jeg lægger hus til næste gang vi skal ses. Det glæder jeg mig allerede til.

8 kommentarer:

  1. Dine macarons var sindssygt gode, selv om min smagssans desværre ikke var 100 % til stede til at smage dem pga forkølelse. Så det kan godt være, at du kommer til at lave dem igen på et tidspunkt, så jeg kan få den fulde oplevelse ;)
    ELLER jeg kunne selv prøve, når du offentliggør opskriften, nu må vi se.

    SvarSlet
  2. Åh..ja Camilla, lad os få den opskrift...Jeg ville så gerne kunne lave de fine macarons :-9
    Knus Irene

    SvarSlet
  3. Hej Bitten,

    jeg er glad for at høre at de var gode, men hvis dine smagsløg ikke var helt i top er spørgsmålet selvfølgelig om du kan stoles på ;o)

    De var virkelig lette at lave, så jeg kan sagtens anbefale dem.

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  4. Hej Irene,

    your wish is my command :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  5. Sikke noget lækkert mad!! Jeg elsker lige præcis den variation af smage til danskvand, uhmmm :-)

    Jeg ville ønske jeg boede tættere på, jeg vil også med til efter-blogtræf ;-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  6. Hej Birthe,

    det var også lækker mad... og danskvand :o)

    Ja, der er jo lidt langt nede fra dig, men skulle du komme forbi det nordjyske en dag er du i hvert fald velkommen :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  7. Øhm... Er det muligt at få opskriften på de boller? De ser de mega mummelums ud!

    Knus Sally.

    SvarSlet
  8. Hej Sally,

    hermed et link til opskriften på bollerne som Line har bagt.

    http://linebinevaskemaskine.blogspot.com/2011/04/efter-madbloggertrf-hos-mig.html

    knus
    Camilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...