fredag den 29. april 2011

Rule Britannia...

Jeg elsker kongehuse - selvfølgelig mest det danske, men i kraft af min anglomani, skulle jeg naturligvis også det bryllup i England i dag. Jeg har været tidligt oppe og har set det hele, og har i dagens anledning lavet det mest engelske jeg nærmest kan finde på til brunch - nemlig en rigtig English Breakfast.


English Breakfast te m/ mælk og sukker :o)
Appelsinjuice
Engelske Lincolnshire-pølser
Tomater
Champignon
Toast med smør
Scrambled eggs
Baked beans

NB! Jeg ved godt at baconen mangler, men den ligger altså stadig i køleskabet... for den kom jeg først i tanke om bagefter... :o)

Vielsen er nu vel-overstået og jeg nød den i fulde drag. Fyldt med smukke kjoler, hatte og en virkelig smuk brud. De så rigtig søde ud, og jeg ønsker dem alt mulig held og lykke... Nå ja, jeg nød også den smukke musik - selvom jeg åbenbart har set 4 bryllupper og en begravelse for mange gange, for den tænkte jeg over hver gang der var nogle sammenligningspunkter (bl.a. den meget smukke "Jerusalem" salme :o)

8 kommentarer:

  1. Åh, det ser godt ud! Jeg bliver helt sulten!

    SvarSlet
  2. Ej hvor godt med english breakfast!

    Synes det var spændende med de anderledes traditioner ift. dk - og så var kjolen alt, alt for smuk - også salmen :-)

    God weekend!

    SvarSlet
  3. Hold da op, der blev jeg lige sulten. Det ser super godt ud. Tænkte nok at du måtte sidde klar til at se bryllup. Jeg sad på arbejdet så fik kun set lidt over nettet, men hvor var det en flot kjole, den måtte jeg da lige se.

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor ser det SKØNT ud!! SÅdan en portion kunne jeg da godt lige spise :-)

    KH
    Birthe

    SvarSlet
  5. Hej Stina,

    det smagte også dejligt :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  6. Hej Trine,

    det var som sagt også det mest engelske jeg kunne finde på, især til om formiddagen.

    Jeg syntes også at det var rigtig spændende at se hvor meget var anderledes, og fik især lyst til at komme til bryllup i England - med hat og det hele :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  7. Hej Merete,

    Det var heller ikke så ringe endda :o)

    Jep - helt klar var jeg, og nød hele dagen. Jeg syntes ligeså godt at jeg kunne benytte mig af, at jeg alligevel var hjemme.

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  8. Hej Birthe,

    det var også rigtig godt, og ligeledes i dag, hvor jeg huskede baconen - hihi :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...