torsdag den 21. april 2011

Gulerodsbrud...

Jeg har tit lyst til at købe mig en omgang gulerodsbrud når jeg ser dem i byen, men som regel bliver det ikke til noget. Derfor har jeg i et stykke tid haft lyst til selv at forsøge mig... Det blev så i dag, med en opskrift fra KlappeKlappeKage. Jeg har fulgt opskriften slavisk, så der er ikke så meget grund til at skrive den herinde. Men de blev VILDT gode, jeg kunne sagtens have spist mere en den ene jeg testede, men nu er resten røget i fryseren, og så glæder jeg mig allerede til næste gang lejligheden byder sig til at få et hjemmelavet gulerodsbrud :o)


Nu vil jeg give mig i kast med at lave træstammer, eller måske blive inspireret af blogland og lave træstamme-påskeæg, inden en tur i biffen - yay, popcorn!!!

6 kommentarer:

  1. Nøj de ser gode ud. Tror jeg skal have lavet nogle til madpakken. De kan vist peppe selv den kedeligste madpakke op :-)

    SvarSlet
  2. Uha ser lækkert ud. Sådan en omgang gulerudsbrud vil jeg også lave her i påsken. Tak for tippet :)


    Hilsen

    Henning
    italiensk restaurant København
    http://italienskrestaurantkøbenhavn.dk/

    SvarSlet
  3. Hej Stina,

    det var også vældig gode :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  4. Hej Merete,

    det vil jeg give dig ret i - de fleste madpakker kunne nok blive bedre af den af disse... så jeg kan kun anbefale opskriften.

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  5. Hej Henning,

    Jamen, tak for det - så kan jeg kun sige god fornøjelse :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...