mandag den 25. april 2011

Påskefrokost - Langfredag

Fredag var Coco, husbonden og jeg en tur i Randers og besøge min mor og far. Huset var fyldt til renden med påskegæster, og det var en rigtig hyggelig dag. Heldigvis fik vi også en masse god mad - altså hvad er sammenkomster i Danmark uden masser af mad?!?

Coco hygger sig i haven - og fik bevist at hun er en hurtig lille djævel - hverken min kusines mand, min bror eller mine 2 nevøer kunne fange hende og nuppe hendes bold :o)

 Hamburgerryg, kalkunbryst, grøntsager og verdens bedste brune sauce

 Dessert nr. 1 - isvaffel med chokoladeis, karamelis, hjemmelavet guf, vaffelrør og et enkelt kys
 Dessert nr. 2 (jeg må heldigvis gerne for jeg er gravid - lol) - pandekage med chokoladeis, karamelis, hjemmelavet guf og vaffelrør :o)

En fin dekoration min mor har lavet - samt den største fristelse af dem alle - en flaske portvin... har jeg sagt, at jeg glæder mig til baby bliver født?!? :o)

Bagefter røg de før-omtalte påskeægs-træstammer på bordet, og endnu senere igen min søsters hjemmelavede boller med ost og pålæg - hold da fast, vi kunne nærmest kun trille derfra...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...