søndag den 3. maj 2015

79. kage: Konfirmationskage med teater og musik

Jeg er faktisk stoppet igen med at lave kager hos Fandanko. Der var ikke rigtigt nogle der bestilte dem - jeg ved ikke om det var prisen eller mine manglende evner, der var skyld i det, men med nyt arbejde og lørdags vagter en gang imellem er det nok også okay.

Anyway, jeg nåede lige at lave en enkelt konfirmationskage derude, som var blevet bestilt inden. Den var til en ung pige, som spiller tværfløjte og laver teater, så derfor skulle den naturligvis pyntes derefter. Da der allerede var planlagt en hel dessertbuffet til konfirmationen blev denne kage kun med 2 bunde og et lag jordbærmousse imellem og har derfor ikke den mest imponerende højde.

Men jeg synes nu resultatet blev ganske okay, selvom jeg gik efter en noget forsimplet udgave af tværfløjten :oD




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...