tirsdag den 6. november 2012

Den fineste kringle

Jeg var så heldig for nyligt at vinde en give away inde ved Velkommen hos indretning med farver, men der her bare været så meget på det sidste, at jeg helt har glemt at prale :o)

Jeg tror, at det vil komme til at hænge smukt og pynte i min nye udestue, eller måske ude i køkkenet, når vi flytter til nyt. For selvom kringlen måske bliver betegnet som julepynt inde hos Fru Hygge som sponsorerede give awayen, så synes jeg egentlig godt, at den kan gå hele året :o)

Hvad synes I - vil jeg komme til at ligne en tåbe der blot har glemt at tage julepynten ned, hvis jeg lader det hænge?




12 kommentarer:

  1. Ja, jeg havde faktisk ikke gættet, at det var julepynt. Tænkte mere, at det symboliserer, at her bor der en, der elsker at bage.

    Vh Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også min tanke, så jeg er glad for at høre at du heller ikke tænker julepynt :o)

      Slet
  2. SÅ fin! Den skal da hænge fremme hele året :) Og i køkkenet ville være rigtigt fint! Heldige dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også vild med den, og derfor syntes jeg næsten også, at det ville synd at gemme den væk :o) Så jeg tror det bliver i køkkenet hele året :o)

      Slet
  3. Ej det er da ikke decideret julepynt, det er da en rigtig bagerkringle, som kan hænge hvorsomhelst når som helst :D Jeg kan godt forestille mig den i dit nye køkken! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også lige præcis det jeg tænkte - en helt normal bagerkringle, så det bliver nu nok i det nye køkken :o)

      Slet
  4. Hele året! Så hyggeligt og lige dig :)

    SvarSlet
  5. Var den min, ville den klart hænge fremme hele året ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at høre :o) Så er jeg nemlig ikke den eneste der synes det :o)

      Slet
  6. Den er rigtig fin, synes også den skal hænge fremme hele året :-) Når nu man ved hvor meget du bager så passer det jo perfekt..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er nemlig super fin :o) Jeg tror også, at jo mere jeg tænker over det, så vil jeg nok lade den hænge fremme :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...