tirsdag den 20. november 2012

Weekendophold på First Hotel Copenhagen

Som nævnt i forrige indlæg, havde jeg købt et weekendophold til København igennem Takeoffer. Selvom vi jo havde et stramt program med mange familiebesøg, hvor vi nok godt kunne have overnattet hvis vi ville, valgte vi alligevel at booke et hotel. Jeg synes det er så skønt en gang imellem at komme på hotel og føle lidt forkælelse. Desuden ved jeg ikke noget bedre end en morgenmadsbuffet, og det er der jo tit på hoteller :o)

Vi havde booket et ophold på First Hotel Copenhagen, som inkluderede wellness-relax-område (som vi dog ikke havde tid til), mousserende vin og frugtfad, samt morgenbuffet. Jeg er lidt i tvivl om, hvad vi gav - jeg tror måske at det var 895,- som jo ikke er det billigeste man kan lave en overnatning for i København, men det var penge godt givet ud synes jeg.

De tilbød at stille en babyseng op til Junior uden ekstra omkostninger, så det var i hvert fald god service. Jeg er ikke klar over hvor gammelt hotellet er, men enten er det ret nyt eller så er det renoveret for nyligt. Der var i hvert fald meget lækkert der. Vi havde udsigt over lystbådehavnen, som dog nok er smukkere om sommeren :o) Der går busser lige udenfor hotellet og direkte ind til Hovedbanegården/Tivoli (ca. 15 minutter), så det passede perfekt, da vi mest have lyst til at lade bilen stå ved hotellet.
Junior boltrer sig i den store seng
Lyserød løber - I love it :o)

Morgenmaden på hotellet var absolut skøn! Som nævnt elsker jeg morgenmadsbuffet, og denne havde næsten alt hvad hjertet kunne begære. Vi var heldigvis så tidligt nede til morgenmaden, at jeg uden problemer kunne få plads til at tage billeder - også uden at folk gloede ALT for meget på mig ;o)

5  eller 8 minutter - du vælger selv...

10 kommentarer:

  1. Hold nu op hvor ser det lækkert og hyggeligt ud. Det ser også ud til, at junior hygger sig gevaldigt ;) men okay, hvis jeg vidste hvilken morgenbuffet der ventede mig, så ville jeg nok også være ret glad :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også både lækkert og hyggeligt :o)

      Jeg tror bestemt også, at det var tanken om den morgenbuffet, der gjorde ham i godt humør :o) Jeg tror han har arvet morens appetit og farens stofskifte (heldige asen!)

      Slet
  2. Det lyder som et lækkert ophold. Fin ny header du har, - er helt skudt i din fler-farvet lagkage! Smukt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var et rigtig lækkert ophold :o) Tak, jeg syntes, at jeg trængte til lidt nyt - og ja, regnbuekagen er jo bare ualmindelig fin at se på :o)

      Slet
  3. Guf hvor ser det bare godt ud!!! Der bliver jeg nok bare NØDT til at bestille en overnatning på et tidspunkt ;) Lækre billeder Camilla og FEDT nyt design på siden - det ser hammer godt ud og er jo vild med at billederne afspejler så meget dig! :D Über cool :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var bare super godt! Jeg kan i hvert fald sagtens anbefale hotellet :o) Tak, det faktisk kun header'en der er blevet ændret, men den giver et helt andet look. Jeg prøvede bevist også at vælge billeder der afspejlede mig, så det er godt hvis det er lykkedes :o)

      Slet
  4. Flot header du har fået - og hold da helt op en morgenbuffet. Efter sådan en omgang er man/jeg først sulten til aften:-).
    Mange hilsner Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Jeg synes det trængte til lidt fornyelse

      Den var SÅ god den morgenbuffet! Jeg var bestsemt heller ikke sulten bagefter, men måtte alligevel spise forårslagkage en times tid senere ;o)

      Slet
  5. Hvor ser det bare hammer lækkert ud! Og hvor er lille manden på det første billede bare kær :)

    hvis du er interesseret, så har jeg en konkurrence kørende, om et halsterklæde fra Kudibal - http://www.idasblog.dk/2012/11/vind-et-torklaede-fra-kudibal.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var ligeså lækkert, som det ser ud :o) Ja, han er nuttet - han morede sig kosteligt med at tømme sin mors pung :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...