onsdag den 21. november 2012

En skøn gave, men hvilken opskrift skal jeg bruge?

Som nævnt tidligere, skulle vi have haft besøg til Mortens aften af min søde veninde og hendes familie. Det blev jo desværre aflyst, men hun var så sød at sende mig min fødselsdagsgave med posten :o)


En mini-cupcakeform, som stod på ønskesedlen, med tilhørende forme, og den mest lækre aflange tærteform! I love it. Hun nævnte, at jeg kun havde lagt runde tærter på bloggen, så hun mente ikke at jeg havde én og det var ganske rigtigt :o)

Nu er så bare spørgsmålet, hvad skal jeg lave som den første tærte? Er der nogle af jer der sidder med en god idé? Jeg synes ikke lige jeg selv har en god idé...

Jeg har faktisk også stadig til gode at prøve de små tærteforme jeg købte i England - så kom  glad med jeres bedste tærteopskrift :o) Både mad og dessert forslag er velkomne!

Nå - tilbage til jobsøgning, tøjvask og pakning :o)

14 kommentarer:

  1. Hej Camilla,

    Sikken en dejlig fødselsdagsgave.

    Jeg synes, du skal bage en vidunderlig æbltetærte med marengs: http://www.becauseitmatters.dk/aebletaerte-med-marengs/
    eller skønne citronfirkanter: http://www.becauseitmatters.dk/lemon-squares-citron-naesten-konfekt-kage/

    Rigtig god bagelyst.

    Mange hilsner,
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej. Ja, det var en super dejlig fødselsdagsgave :o) Tak for de gode idéer (og introduktionen til din blog :o) Jeg er VILD med den første idé - den har mega meget potentiale :o)

      Slet
  2. Sikke et par lækre gaver (og tillykke :-)

    Jeg bruger mine aflange forme til stort set alle vores madtærter. Det er meget praktisk, at man kan skære et firkantet stykke istedet for et lagkagesnit. Og så synes jeg du skal bage en lækker mørdejsbund med mazarin og pynte den creme og julemarineret frugt (du ved appelsinskiver marineret i sprut eller appelsinsaft og lidt kanel, allehånde, nellike og lign. :-)

    Mange hilsner fra

    Anne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tænker også, at den kan bruges til både det ene og det andet :o)

      Uh, det lyder lækkert med en mazarin! Mums :o)

      Slet
  3. Sikke en dejlig gave, den er jeg da helt misundelig på :)
    Held og lykke med jobansøgningen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg synes også den var skøn :o) og tak, det har jeg brug for!

      Slet
  4. Dejlige pakker! Jeg har også mini-muffin-bageformen på ønskesedlen, men ikke den aflange tærteform.. men den burde være der :O den er så fin!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig :o) Ja, den burde helt klart være der :o)

      Slet
  5. Nøøøjh hvor er du heldig. Jeg vil også have den tærteform der. Jeg ønskede mig den i fødselsdagsgave, men fik den ikke, så nu prøver jeg i julegave ;) Jeg håber det giver pote denne gang ;) haha.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep - jeg er lidt heldig :o) Held og lykke - jeg håber derer gevinst her til jul :o)

      Slet
  6. Den første tanke der fór gennem midt hoved da jeg så den var en wales stang! Du ved den der vandbakkelses dej med creme, marmelade, fløde, frugt og chokoladepynt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, Wales stang er bare SÅ godt! Jeg har faktisk aldrig prøvet at lave det selv, måske jeg skulle eksperimentere med det :o) Selvom jeg ikke ellers tror at man laver den i en form?!

      Slet
  7. Dejligt du er glad for gaven :-) Det er jo total for dårligt af mig ikke at sende et lille udvalg af opskrifter med :-D Nøj hvor har jeg fortrudt at jeg ikke købte et tærtefad til mig selv. Venter spændt på at se hvad du finder på...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er SÅ glad for gaven :o) Haha, ja hvad er det for en service ikke at levere opskrifter ;o)

      Du må forkæle dig selv med et tærtefad i det nye år! Det stemmer jeg for :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...