fredag den 30. november 2012

Nye plakater til junior

Nyt hus... nye ting, eller i hvert fald en lille smule nyt :o) Lidt skal der jo til, og vi har ikke rigtigt brug for vanvittigt mange møbler - jo, et par bogreoler, lidt køkkenbord og en gæsteseng (og 1 bord til foto-studio), men ellers har vi forbavsende rigeligt med møbler. Men længe har jeg været ret vild med de fine plakater, som man kan købe af gamle plakater fra København Zoo.

Inde på Zoo's egen side henviser de til Chpkidswear, hvor vi har købt plakaterne. De koster 1 for 125,- og 3 for 250,- inkl. porto, så det kunne jo KUN betale sige at købe 3 :o) Jeg tror at der skal hænge 2 på hans værelse og en i legeværelset, men nu må vi se, hvad vi finder ud af :o) Jeg synes i hvert fald, at de er supersøde.

4 kommentarer:

  1. De er super søde, så dem skal charmetrolden nok blive glad for :) Jeg er også ret vild med "gamle" plakater og regner med, at cirkelkaffe-pigen skal herhjem og hænge på et tidspunkt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det håber jeg i hvert fald :o) For de er altså supersøde! Cirkelkaffe-pigen ville også passe super godt hjemme ved jer, så det kan jeg godt forstå :o)

      Slet
  2. De er så fine har flere gange kigget på dem, kan rigtig godt lide stregen i dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også bare, at de er vildt pæne. Jeg har længe vidst, at når vi flyttede så skulle vi have nogle af dem, og så blev det naturligvis 3 stk :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...